hmm syntes lige det gik så godt.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ihh malou har bare været helt fantastisk glad igen, efter alt det der hospital halløj,..

men idag, har hun bare skreget HELE dagen!!! Hun nærmest ikke sovet, eller spsit, hun gider intet andet end at skrige.. lige nu sidder mathias med hende, så jeg bare lige kan sidde i 2min..

men ved virkelig ikke hvad det er, lige meget hvad jeg gør, skriger hun , ved ikke om jeg skal ringe til vagtlægen eller hvad?? eller om jeg bare skal vente til imorgen og håbe hun er sig selv igen.. men det må være fordi der er noget hun er utilfreds med eller gør ondt..

er der nogle der har prøvet det samme?? hvor det bare kom ud af det blå.. er så fortvivlet.. håber meget i kan hjælpe..

mange knus cille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

charlottekri

jeg tror jeg ville ringe til vagtlægen og forklare at jeres datter har en hjertefejl og hvordan hun har været i dag og så få hende tjekket for en sikkeheds skyld!!! det kan jo være at hun har ondt...

better safe than sorry

håber at i finde rud af noget

knus charlotte

Anmeld

7. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg synes også lige i skal ringe, sveske!

Det er bedre at få hende tjekket en gang for meget end en gang for lidt.. Det er sikkert bare pylder, men alligevel

møs

Anmeld

7. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja tænkte også da jeg lige læste i også ville ringe til vagtlægen.. så har lige haft snakket med en , og han sagde at vi skulle ringe imorgen til hospitalet hvis hun blev ved.. men han ville OVERHOVED ikke komme og se hende.. selvom jge sagde hun havde en hjertefejl.. så nu ved jeg ikke om jeg så bare skal se eller hvad.. syntes godt nok det var mærkeligt han slet ikke ville se hende, i det hun har skregte hele dagen.. ved ikke om det bare er mig der pyldret.. og det er normalt, de nogle gange gør det, små børn.. har jo bare ikke rigtígt oplevet det før,.. puha syntes det er træls..

Anmeld

7. februar 2010

charlottekri

hm... jeg ville ringe til vagtlægen igen... det kan jo være at det er en anden i får fat i.. det fungerer jo vist sådan at der sidder nogle på et kontor centralt i de store regioner, der så sender patienter afsted til det nærmeste sted...

i kan heller ikke få fat i sygehudet, hvis der er en børneafdeling i er tilknyttet??

må godt nok indrømme at jeg synes at det er mega for dårligt af den vagtlæge!!!!!

Anmeld

7. februar 2010

N&J

Kan godt forstå at du bliver nervøs, og håber virkelig ikke at der er noget, men Nikita har især de skrigedage inden hun skal have en tand, intet hjælper og dagen er enorm lang.. så håber det bare er en tand.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

7. februar 2010

Na-Wi

William har også skreget hele dagen i dag, ved simpelthen ikke hvad det er :/ .. Han kan sidde og smile og pludre og pludselig så skriger han bare og er ikke til at trøste :s

knus nanna

Anmeld

7. februar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

¨sådan har elias også vært idag

Anmeld

7. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

taak tøsser

ja syntes også det er for dårligt af vagtlægen.. og de tager den ikke på børneafdelingen som hun er tilknyttet..

åhh syntes sgu det er hårdt.. når hun bare intet vil.. og så vi bare for at vide vi bare skal vente.. men prøver lige at ringe igen, og  for det er en anden der tager den..

men hvornår begynder de at få tænder? hun er kun 2mdr.

knus cille

Anmeld

7. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ej det lyder da vildt mærkeligt at i også har oplevet det idag med jeres guldklumper.. hmm.. ... mærkeligt.. er sgu bare blevet sååå pyldret efter den tur med hendes hjerte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.