Gravid trods mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Persille83

Kan man være gravid trods menstruation?

Jeg havde nemlig min mens d. 23 jan. Kunne ikke mærke noget udsædvanligt ved den udover at den var lettere klumpet.

Idag tog jeg en test, på trods af at jeg jo har har haft mens, og jeg først skal til at have ægløsning i den kommende uge.

Den viste ultra svag positiv. Kan ses ved at tage den op i lyset. Kæresten udelukker graviditet eftersom den er så svag + at jeg jo havde min regelmæssige mens til tiden. Men jeg sidder stadig med en underlig fornemmelse omkring det.... Nogen der kan svare på mit spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Chalala85

Altdså du kan jo godt være blevet gravid ved sidte ægløsning 

hvis du er det kan du godt få mens alligevel.. nogen har deres mens hele graviditeten det sker dog sjællent. men det kan ske :-)

Jeg ville nok tage til lægen og lige blive tjekket.

Du kan kun lave en positiv test hvis du udskiller hcg jo

Anmeld

7. februar 2010

Muffinmus

Ja, smut op og blive tjekket..for hvis du ER gravid er det jo meget rart lige at få det bekræftiget..mulighedn for at du har haft en befrugtet æg der er røget ud med mens er desværre også til stede..det giver nemlig tit en svag positiv test flere dage efter.

Anmeld

8. februar 2010

Sofiedk

Altså hvis du var gravid trods mens ville du være omkring de 6+2 nu og så burde den gerne være fuldstændig positiv nu tænker jeg, men der er selvfølgelig nogle der ikke kan teste positiv før noget tid efter.

Men man skal jo aldrig sige aldrig, så jeg krydser fingre for dig

Anmeld

8. februar 2010

NynneKlink

Vil lige blande mig. :-D

jeg har ved alle mine 4 graviditeter haft en 'snyde mens' helt i begyndelsen. det skulle komme af at hormonerne i kroppen forhøjes når du bliver gravid.

lidt tricky når du tror du er 2 måneder gravid og så viser det sig det nærmere er i retningen af 3. ;-)

det kan godt være det ikke er ofte, men det sker altså, men få det checket, det er tros alt den beste måde at være helt sikker.

Anmeld

8. februar 2010

Halbschön

Jeg havde to mens'er før jeg opdagede at jeg var gravid. Da jeg så opdagede det viste det sig at jeg var i 12 uge! Ups.. Og jeg var endda på p-piller og hele svineriet..

Så til tjek med dig Er spændt på resultatet

Anmeld

9. februar 2010

Persille83

Tak for alle de fine svar, så blev jeg så klogere

Dagen efter var en ny test mindre synlig, og idag var der så intet at se overhovedet. Meget mystisk, men så er det bare at komme i gang igen.

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde også en mens (troede jeg) som bare var kortere og mindre end sædvanligt, jeg skød skylden på at jeg lige var stoppet med p-ring, men det viste sig at jeg har været ca. 3-4 uger henne på det tidspunkt, så det var det man kalder for en implantatblødning... Og nu er jeg i 30.uge, så jo - det er muligt at der er rogn i skuffen

Anmeld

9. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Persille83 skriver:

Tak for alle de fine svar, så blev jeg så klogere

Dagen efter var en ny test mindre synlig, og idag var der så intet at se overhovedet. Meget mystisk, men så er det bare at komme i gang igen.

Måske det har været en biokemisk? Sådan en har jeg selv haft. Min oplevelse lignede meget din.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.