populær kæreste i dag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Barbamama

Jeg har været syg og rigtig træt siden i tirsdags og i dag skulle vi have gjort rent og jeg orkede bare ingenting fordi jeg var så træt. Casper støvsugede hele huset, hængte tøj op og skovlede al sneen væk udenfor. Jeg legede lidt med Carla imens. Da hun så skulle ud og sove og jeg stadig lignede en hængt kat sagde han: Jeg går en tur med Carla, så kan du gå ind og hvile dig uden at skullel lytte efter baby-alarmen. Jeg kiggede bare på ham og sagde: Hold kæft hvor er du dejlig!!!!! Og så fik jeg sovet og bagefter havde jeg overskud til at få gjort rent. Skønt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

JustAnotherName

Det kan virkelig bare gøre en verden til forskel. Dejligt! 

Anmeld

7. februar 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Jeg har været syg og rigtig træt siden i tirsdags og i dag skulle vi have gjort rent og jeg orkede bare ingenting fordi jeg var så træt. Casper støvsugede hele huset, hængte tøj op og skovlede al sneen væk udenfor. Jeg legede lidt med Carla imens. Da hun så skulle ud og sove og jeg stadig lignede en hængt kat sagde han: Jeg går en tur med Carla, så kan du gå ind og hvile dig uden at skullel lytte efter baby-alarmen. Jeg kiggede bare på ham og sagde: Hold kæft hvor er du dejlig!!!!! Og så fik jeg sovet og bagefter havde jeg overskud til at få gjort rent. Skønt!!!

Ej hvor skønt Dejligt for dig

Anmeld

7. februar 2010

TbCp

Århhh hvor fantastisk.... En god lur gør bare så meget.

Herhjemme gik Carsten også tur med Liva idag.... men der gjorde jeg så rent imens Men alligevel dejligt med et lille pusterum

Anmeld

7. februar 2010

anna-jonas

Skønt med en mand, der kan finde ud af det............. Tillykke med ham..........

Anmeld

8. februar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Skønt med en mand, der kan finde ud af det............. Tillykke med ham..........

hahaha tak

Anmeld

8. februar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Århhh hvor fantastisk.... En god lur gør bare så meget.

Herhjemme gik Carsten også tur med Liva idag.... men der gjorde jeg så rent imens Men alligevel dejligt med et lille pusterum

Ja bare det der med at manden tager over er SÅ skønt!!!!

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

michella80 skriver:

Plus til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.