Navnet Noor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.813 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Sara.

Hvad synes I om navnet Noor? Ved godt alt er meget forskelligt fra person til person, men synes nu alligevel det vil være sjovt at høre folks mening

Af pigenavne har vi Vibe og Mai.

I forvejen har vi Lærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

LinLin

Hmm... Er ikke vildt hooked på de gamle nordiske navne, men Noor er faktisk ok

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

lærkes_mor skriver:

Hvad synes I om navnet Noor? Ved godt alt er meget forskelligt fra person til person, men synes nu alligevel det vil være sjovt at høre folks mening

I forvejen har vi Lærke

det lyder rigtig godt..!! synes jeg ihvertfald...

men nok et dumt spørgsmål... men skal det udtales som om der er mange o'er?? (noooor)

Anmeld

7. februar 2010

Astrid P

lærkes_mor skriver:

I forvejen har vi Lærke

Min storesøster bor i Holland og er gift med en hollænder. Deres yngste pige hedder Norea og bliver kaldt Noor. Jeg synes det er meget sødt, men er måske også farvet af at være moster til en lækker tøs der hedder det!

Anmeld

7. februar 2010

Sara.

Hehe tak for jeres svar...

Tænker bare det skal udtales Nor...... men ved ikke om det er rigtigt eller forkert.....

Anmeld

7. februar 2010

CSB

Hmm.. Kan godt lide Noor. (selvom jeg heller ikke ved hvordan det skal/bør udtales). Mht jeres pigenavne - så ville jeg synes det var lidt mærkeligt med to piger der hedder Lærke og Vibe

Men sådan noget med navne er altid svært - og det vigtigste er at I finder det/de navne I kan lide..

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Meget smukt...

Anmeld

7. februar 2010

Sara.

CSB skriver:

Hmm.. Kan godt lide Noor. (selvom jeg heller ikke ved hvordan det skal/bør udtales). Mht jeres pigenavne - så ville jeg synes det var lidt mærkeligt med to piger der hedder Lærke og Vibe

Men sådan noget med navne er altid svært - og det vigtigste er at I finder det/de navne I kan lide..

Ja det er der også flere der har sagt med pigenavne.... og for at gøre det mere underligt så kan jeg meget meget lidt li fugle, har ikke en fobi, men de skal ikke nær mig!

Anmeld

7. februar 2010

Sara.

Eva skriver:

Meget smukt...

Anmeld

7. februar 2010

Lone Jakobsen

er absolut vild med det. kender en lille pige der hedder det, men hun er fra tyrkiet og det staves Nor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.