Erfaringer med HSG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Henry18

Hej!

Efter 1½ år uden p-piller er der desværre ikke sket så meget. Min mands sædkvalitet er blevet testet, så nu har min læge foreslået en HSG-undersøgelse.

Er der nogle af jer, der har erfaringer med det? Har læst mig til, at nogle finder det vildt ubehageligt, mens andre intet mærker...

Mvh. Henry ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Honningblomst

Henry18 skriver:

Hej!

Efter 1½ år uden p-piller er der desværre ikke sket så meget. Min mands sædkvalitet er blevet testet, så nu har min læge foreslået en HSG-undersøgelse.

Er der nogle af jer, der har erfaringer med det? Har læst mig til, at nogle finder det vildt ubehageligt, mens andre intet mærker...

Mvh. Henry ;o)

Hej..

Jeg fik lavet sådan en undersøgelse inden jeg fik børn og det var ikke så rart, men til at overleve og nev bare lidt da det blev sprøjtet op, det der gjorde ondt var at få sat den der dims op..

Held og lykke...håber det hele ser fint ud..

knus

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

Henry18 skriver:

Hej!

Mvh. Henry ;o)

Je har fået lavet sådan én - den var lidt ubehagelig men det gjorde ikke ondt

Anmeld

7. februar 2010

Henry18

Ok, tak begge to!

Er det lykkedes for jer efterfølgende?

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

Henry18 skriver:

Ok, tak begge to!

Er det lykkedes for jer efterfølgende?

Det må man sige...blev gravid måneden efter i første IUI forsøg

Anmeld

28. februar 2010

Henry18

Nu har jeg fået lavet den undersøgelse.

Gjorde en del ondt, som mens-smerter x 100. Måske, fordi der ikke var passage - men dét er der nu, så nu håber jeg, at der snart sker noget...

Anmeld

28. februar 2010

dorthemus

Henry18 skriver:

Nu har jeg fået lavet den undersøgelse.

Gjorde en del ondt, som mens-smerter x 100. Måske, fordi der ikke var passage - men dét er der nu, så nu håber jeg, at der snart sker noget...

Uhh lyder ikke rart, men godt at der nu er passage så der kan komme gang i sagerne.

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.