baby.dk møde på Lolland/falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Gittemor09

Nu har der jo lige været babymøde for nogle herinde og lød som om at det var en super oplevelse...

men nu er det jo sådan at jeg synes selv jeg bor langt ude på landet, hvor jeg kun lige har mulighed for at komme rundt på lolland/falster med en lille sart pige...

og så var det jeg tænkte om der måske nogle fra Lolland/falster der var med på ideen om at holde et komsammen hernede??

Har desværre ikke selv mulighed for at lægge hus til, da jeg bor hos mine forældre, og der ikke er meget plads til babyer og mødre..! Men bager gerne en kage ell. lign med glæææde..!!

skriv endelig hvis det er noget i kunne fristes til..!!

Har sådan brug for snart at komme ud blandt andre mennesker...!!

føler lidt min vennekreds har skubbet mig væk efter jeg har fået barn..!! og prøver ihærdigt at lave aftaler, meeeen så har de lige noget på tværs (er det ikke nybagte forældre der skal sige det, tænker jeg) Ej, undskyld... det var lige et sidespor

Håber virkelig der er nogle der har lyst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

frk Jensen

Gittemor09 skriver:

Nu har der jo lige været babymøde for nogle herinde og lød som om at det var en super oplevelse...

men nu er det jo sådan at jeg synes selv jeg bor langt ude på landet, hvor jeg kun lige har mulighed for at komme rundt på lolland/falster med en lille sart pige...

og så var det jeg tænkte om der måske nogle fra Lolland/falster der var med på ideen om at holde et komsammen hernede??

Har desværre ikke selv mulighed for at lægge hus til, da jeg bor hos mine forældre, og der ikke er meget plads til babyer og mødre..! Men bager gerne en kage ell. lign med glæææde..!!

skriv endelig hvis det er noget i kunne fristes til..!!

Har sådan brug for snart at komme ud blandt andre mennesker...!!

føler lidt min vennekreds har skubbet mig væk efter jeg har fået barn..!! og prøver ihærdigt at lave aftaler, meeeen så har de lige noget på tværs (er det ikke nybagte forældre der skal sige det, tænker jeg) Ej, undskyld... det var lige et sidespor

Håber virkelig der er nogle der har lyst

Håber virkelig at i finder ud af noget nede på øerne...

Det kan virkelig anbefales at mødes med andre der har børn. Mor-sabina og jeg har været til 3 nu og det er bare rigtigt hyggeligt hver gang.

Har lært sabina at kende igennem baby.dk og nu laver vi alt muligt (mest kager) og syns det er super fedt.

Håber virkeligt at der er nogen på lolland der har lyst til at støtte op om det

Knus Betina, afhængig af Baby.dk

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

BetinaMørk skriver:

Håber virkelig at i finder ud af noget nede på øerne...

Det kan virkelig anbefales at mødes med andre der har børn. Mor-sabina og jeg har været til 3 nu og det er bare rigtigt hyggeligt hver gang.

Har lært sabina at kende igennem baby.dk og nu laver vi alt muligt (mest kager) og syns det er super fedt.

Håber virkeligt at der er nogen på lolland der har lyst til at støtte op om det

Knus Betina, afhængig af Baby.dk

tusind tak skal du have

jeg skal bare væbne mig med tålmodighed

men det er dælme ikke det jeg har mest af... hihi..!!

Anmeld

7. februar 2010

lollandpigen

Hejsa..

er frisk men har først termin den 28 juli 2010.... men hvis det de første par gange må være uden baby 8kun i maven ) så er jeg frisk... har også savnet det lidt at snakke med nye mennesker,,,,

jeg kan godt ligge hus til hvis det er men lad os se hvor mange der melder sig som friske...

knus Dorthe

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

lollandpigen skriver:

Hejsa..

er frisk men har først termin den 28 juli 2010.... men hvis det de første par gange må være uden baby 8kun i maven ) så er jeg frisk... har også savnet det lidt at snakke med nye mennesker,,,,

jeg kan godt ligge hus til hvis det er men lad os se hvor mange der melder sig som friske...

knus Dorthe

baby i maven, eller baby i armen... Alle er velkommen for min skyld

ellers holder vi bare en komsammen for os to... Gggg

ja, indtil videre ser det ikke ud til at der er mange fra Lolland/falster der er friske

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Jeg er også fra denne triste del af Danmark.. men har jo ikke rigtig nogen baby.. men håber at I får kontakt til en masse kommende mødre eller nye mødre hernede fra...

Knus..

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

Eva skriver:

Jeg er også fra denne triste del af Danmark.. men har jo ikke rigtig nogen baby.. men håber at I får kontakt til en masse kommende mødre eller nye mødre hernede fra...

Knus..

Men hvis du prøver er du også mere end velkommen for min skyld jo, flere jo hyggeligere... det behøver jo ikke at gå helt op i babyer..!!

der er mange emner at komme ind på..!!

jeg kunne f.eks. godt tænke mig at snakke lidt om parforhold også

Anmeld

7. februar 2010

Lullaby

Jo da

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Gittemor09 skriver:

Men hvis du prøver er du også mere end velkommen for min skyld jo, flere jo hyggeligere... det behøver jo ikke at gå helt op i babyer..!!

der er mange emner at komme ind på..!!

jeg kunne f.eks. godt tænke mig at snakke lidt om parforhold også

Kunne være super hyggeligt... jeg er jo tilflytter, så min berøringsflade hernede er primært omkring mit studie...

Knus..

Anmeld

7. februar 2010

Gittemor09

MorpåSjælland skriver:

Jo da

var det et jo da til at du gerne ville deltage?? *SS*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.