SØGER Tallerken/boghylde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. februar 2010

Enayia

Mathildesmor skriver:

Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du bliver stødt over det!

For mig personligt betyder det rigtig meget - specielt når jeg køber brugt, at tingene kommer fra ikke-ryger hjem, da jeg har en sart næse og for at sige det lige ud - synes at røg lugter ulækkert og grimt. Thats it. Jeg ser ingen grund til at det skal pakkes ind, når det nu engang er sådan jeg har det med røglugt.

Jeg syntes det er stødende fordi: Hvis en vare er ny, ny i en indpakning og er obbevaret et sted hvor der ikke ryges, f.eks garage, loft you name et, det er et sted hvor der på ingen mulig måde kommer røg ind uanset om folk ryger eller ej.

Hvordan påvirker det så varen at det kommer fra et hjem hvor der f.eks ryges, det er det jeg ikke forstår.

Jeg kan godt forstå hvis nogle ikke vil have ting der lugter af røg.

Men hvis det er en ting som er upåvirket af røg, er det så ikke lige gyldigt om tingen kommer fra et hjem hvor der ryges?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Enayia

Mathildesmor skriver:

Du må gerne have et synspunkt eller en mening, men det var ikke det jeg søgte i denne tråd - blot en tallerkenrække fra et ikke-ryger hjem

Ja selfølgelig, jeg har smidt et link et eller andet sted med en hylde i pink

Anmeld

7. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Enayia skriver:

Jeg syntes det er stødende fordi: Hvis en vare er ny, ny i en indpakning og er obbevaret et sted hvor der ikke ryges, f.eks garage, loft you name et, det er et sted hvor der på ingen mulig måde kommer røg ind uanset om folk ryger eller ej.

Hvordan påvirker det så varen at det kommer fra et hjem hvor der f.eks ryges, det er det jeg ikke forstår.

Men hvis det er en ting som er upåvirket af røg, er det så ikke lige gyldigt om tingen kommer fra et hjem hvor der ryges?

Hvor skrive det - du kan jo selv svare på spørgsmålet! Hun søger IKKE din mening!

Hvis varen ligger et andet sted end i det hjem hvor der bliver røget, så er det jo godt det sammen som fra et IKKE RYGER HJEM..

Anmeld

7. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Enayia skriver:

Ofte trænger lugten af røg igennem uanset hvor godt det er pakket ind. Som ryger er det ikke sikkert at det kan lugtes, men som anti-ryger er det næsten 100% at det kan lugtes... ihvert fald hvis man har min næse

Anmeld

7. februar 2010

LinLin

Enayia skriver:

Det har jeg nu aldrig hørt at den kan! Især ikke hvis varen kommer fra et opbevarings-sted! Hvor der ikke ryges.

Ja selfølgelig må man da have kriterier, men det kan man vel også have et synspunkt eller en mening til.

Ja vil nok sige man går glip af nogle gode ting!

Selvfølgelig må du have en mening - sagde jo sådan set heller ikke andet end at jeg har det på samme måde som trådstarter!

Anmeld

7. februar 2010

Enayia

DatterMalou skriver:

Hvor skrive det - du kan jo selv svare på spørgsmålet! Hun søger IKKE din mening!

Hvis varen ligger et andet sted end i det hjem hvor der bliver røget, så er det jo godt det sammen som fra et IKKE RYGER HJEM..

Nej der bliver ikke søgt en mening, men derfor er det vel fuldt lovligt at skrive en mening hvis det er et indtyk man har, hvis ikke man vil svare på det er det også frit stillet at lade være. Jeg undrede mig og spurgte, det går der vel ikke noget af nogen af.

Du behøver ikke skrive med store bogstaver, jeg kan sagtens læse det med småt.

Anmeld

7. februar 2010

Mca<3

Mathildesmor skriver:

Ofte trænger lugten af røg igennem uanset hvor godt det er pakket ind. Som ryger er det ikke sikkert at det kan lugtes, men som anti-ryger er det næsten 100% at det kan lugtes... ihvert fald hvis man har min næse

Også min næse , du har fuldstændigt ret , ville heller aldrig selv købe noget fra et ryger hjem ,, Utroligt det kan støde nogen

Anmeld

7. februar 2010

Jeg synes vi skal slutte her - vi kommer ingen vegne.

Anmeld

7. februar 2010

LinLin

Mathildesmor skriver:

Jeg synes vi skal slutte her - vi kommer ingen vegne.

Lyder som en god idé - held og lykke med at finde en hylde (har også tit set dem i Bilka v/Århus!)

Anmeld

7. februar 2010

Mammi ,,, skriver:

Også min næse , du har fuldstændigt ret , ville heller aldrig selv købe noget fra et ryger hjem ,, Utroligt det kan støde nogen

Lige præcis - jeg forstår det heller ikke.

Men hun må jo føle det som et personligt angreb - noget ala: "Hvis du synes en vare fra et ryger-hjem lugter, så må jeg jo konkludere at jeg også selv lugter". Måske er det der hun bliver stødt???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.