Simpelthen så ked af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

FrkLarsen

Hej piger. 

Jeg sidder her med de største tårer i øjnene efter at have fundet ud af for ca 3 uger siden at min storesøsters, nu, eks kæreste havde været hende utro.

De har igennem 3år udviklet så meget kærlighed at man kunne mærke det ligeså snart man var i rum med dem. 

Det der gør mig allermest sur er :

min storesøsters eks kæreste har åbenbart være sammen med hende pigen han var utro med i rimelig lang tid, imens han dannede forhold til min storesøster. 

Han er nu gået i forhold med denne pige, efter blot 3 uger som single. 

Jeg kan ikke rumme alt den sorg min søster sidder med inden i sig lige nu, hun er gået psykisk ned og det tager meget på mig, som er søsteren hun har det tætteste forhold det, af alle i søskende flokken. 

Skulle bare lige ud med lidt arrigskab, så vil egentlig ikke noget med dette indlæg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Honningblomst

FrkLarsen skriver:

Hej piger. 

Jeg sidder her med de største tårer i øjnene efter at have fundet ud af for ca 3 uger siden at min storesøsters, nu, eks kæreste havde været hende utro.

De har igennem 3år udviklet så meget kærlighed at man kunne mærke det ligeså snart man var i rum med dem. 

min storesøsters eks kæreste har åbenbart være sammen med hende pigen han var utro med i rimelig lang tid, imens han dannede forhold til min storesøster. 

Jeg kan ikke rumme alt den sorg min søster sidder med inden i sig lige nu, hun er gået psykisk ned og det tager meget på mig, som er søsteren hun har det tætteste forhold det, af alle i søskende flokken. 

Skulle bare lige ud med lidt arrigskab, så vil egentlig ikke noget med dette indlæg. 

Åh, sikke noget møg...det gør mig ondt for hende....

Anmeld

7. februar 2010

wamse

Æv æv stakkels hende

Sikke en spade han er

Anmeld

7. februar 2010

Diana...

Ahh stakkels hende. sikke et fjols han er. 

Kram til jer.

Anmeld

7. februar 2010

Vingummien

Godt forstå du er gal og hun er blevet så ked. Han er da bare en nar og noget træls noget at gøre mod andre.

Anmeld

7. februar 2010

LRJ

FrkLarsen skriver:

Hej piger. 

Kæft han er en nar !

(MEN så ved hun bare han ikk var det  værd, og hun fortjener så meget Bedre)

Kan godt forstå både din søster og dig..

trøste til dig (og hende )

Anmeld

7. februar 2010

FrkLarsen

tak hvor er i søde piger! 

Har næsten lige snakket med hende, og smutter op og holder weekend hos hende i en af de kommende weekender 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.