Nogen der kan Norsk....hvad betyder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Honningblomst

utgreiande?

Kan simpelhen ikke finde ud af det...det står i sammenhængen sådan her: ikke utgreiande og analyserende tekster??

Håber nogen kan hjælpe...

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Enayia

hmm har prøvet denne translator men den fandt ingenting, måske du har bedre held

http://free-translation.imtranslator.net/Danish-language_Norsk-Dansk_Overs%C3%A6ttelse

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

Eva skriver:

utgreiande?

Kan simpelhen ikke finde ud af det...det står i sammenhængen sådan her: ikke utgreiande og analyserende tekster??

Håber nogen kan hjælpe...

Knus Eva

Hej Eva:-)

Jeg har simpelthen lige ringet til min lillebror, han bor jo i Oslo, og de holdt børnefødselsdag, så der var masser af nordmænd der lige kunne svare på det:-)

Det betyder uddybende/redegørende:-)

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Hej Eva:-)

Jeg har simpelthen lige ringet til min lillebror, han bor jo i Oslo, og de holdt børnefødselsdag, så der var masser af nordmænd der lige kunne svare på det:-)

Det betyder uddybende/redegørende:-)

Ej, du er saftsuseme en skat... tusind tak søde Tina og hils din bror og sig tak også.. Hvor var det bare sødt af dig...

Sidder her med en opgave og skulle oversætte noget til den og kunne slet ikke gennemskue den og nu er det i vinkel...ihh, altså..

Knus..

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

hmm har prøvet denne translator men den fandt ingenting, måske du har bedre held

http://free-translation.imtranslator.net/Danish-language_Norsk-Dansk_Overs%C3%A6ttelse

Tak... kunne jeg så heller ikke lige....

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

Eva skriver:

Ej, du er saftsuseme en skat... tusind tak søde Tina og hils din bror og sig tak også.. Hvor var det bare sødt af dig...

Sidder her med en opgave og skulle oversætte noget til den og kunne slet ikke gennemskue den og nu er det i vinkel...ihh, altså..

Knus..

Det var godt det kunne hjælpe, nu kunne jeg jo lige hjælpe ved at det var norsk, havde ikke kunnet ved så meget andet... Sku lige til at skrive tysk, men der kunne jeg nok også ha' hjulpet (eller Kim kunne) for han er skide sej til tysk også:-)

God fornøjelse med opgaven:-)

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Tina2 skriver:

Det var godt det kunne hjælpe, nu kunne jeg jo lige hjælpe ved at det var norsk, havde ikke kunnet ved så meget andet... Sku lige til at skrive tysk, men der kunne jeg nok også ha' hjulpet (eller Kim kunne) for han er skide sej til tysk også:-)

God fornøjelse med opgaven:-)

Tak, sødeste Tina....det hjalp rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.