jeg er nu fuldtidssygemeldt med hyppige og kraftige plukveer..
Jeg var på fødegangen første gang i uge 19, og har været der 2 gange mere siden..
i uge 28 (ca) blev jeg så fuldtidssygemeldt og har det meget bedre nu!!
Jeg har ikke plukveer så ofte mere, med mindre jeg går meget eller overanstrenger mig, men idet jeg har lært at høre efter hvad min krop prøver at sige, ja så lader jeg jo være med de ting der fremprovokerer dem
og har fået en hel anden graviditet nu 
lyt til din krop, sæt farten ned og når du har plukveer så læg dig ned på sofaen/sengen (og ligger du allerede, så skift stilling). Er dine plukveer ikke faldet i styrke efter ½ time, så ring evt til fødegangen - det var det råd de gav mig.. Eller tror faktisk de sagde 1 time og mærke liv efter ½ time.. kommer helt i tvivl, men nogen i den dur i hvert tilfælde.
Jeg havde også travlt på job og vi er ved at total renovere hus, men efter jeg blev sygemeldt græd jeg og var bitter og fyldt med dårlig samvittighed overfor kollegaer i 14 dage og derefter fandt jeg jo ud af at baby ER bare mere vigtig end job og NEJ jeg kunne ikke klare alle tingene, selvom jeg ville.. Din krop er genial, og den prøver at fortælle dig noget - SÅ LYT 
Anmeld