De der forbandede pluk veer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Bare mig..

AV, hvor gør det skide ondt. Jeg har plukveer konstant, og jeg er ved at blive godt skør af dem. Det er sådan helt at jeg må stoppe op hvis jeg går og der kommer en. Eller hvis jeg sidder ned, så skal jeg virkelig koncentrerer mig om hvordan jeg forholder mig! For S*T*N da!!

Nogen der har en lille ide til hvad man kan gøre ved det!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
marikka skriver:

AV, hvor gør det skide ondt. Jeg har plukveer konstant, og jeg er ved at blive godt skør af dem. Det er sådan helt at jeg må stoppe op hvis jeg går og der kommer en. Eller hvis jeg sidder ned, så skal jeg virkelig koncentrerer mig om hvordan jeg forholder mig! For S*T*N da!!

Nogen der har en lille ide til hvad man kan gøre ved det!?

SÅ ondt skal de da helst ikke gøre endnu!

man plejer jo gerne at sige at det skal blive betydeligt bedre når du slapper af - f.eks når du sætter dig, eller lægger dig, i sofaen.

Hvis jeg var dig ville jeg nok lige tale med jordemoderen om at plukkeveerne gør så ondt på dig, for det synes jeg ikke lyder "normalt"...

Knus Caroline 37+2

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Caroline86 skriver:

SÅ ondt skal de da helst ikke gøre endnu!

man plejer jo gerne at sige at det skal blive betydeligt bedre når du slapper af - f.eks når du sætter dig, eller lægger dig, i sofaen.

Hvis jeg var dig ville jeg nok lige tale med jordemoderen om at plukkeveerne gør så ondt på dig, for det synes jeg ikke lyder "normalt"...

Knus Caroline 37+2

jeg skal til jordemoder på torsdag, så der må jeg da lige spørge så. Det har været sådan i en uges tid, men der er bare intet der hjælper når maven trækker sig sammen. og det gør bare forbandet ondt!

Anmeld

7. februar 2010

TbCp

Jeg blev sygemeldt i uge 28 fordi jeg havde for mange og for kraftige plukveer og der derfor var risiko for for tidlig fødsel.
Ringede til svangeramb. og skulle straks komme derind, jeg fik en vehæmmende pille og besked på at blive sygemeldt og tage den meget med ro.

Hvor ofte kommer dine? Og de skal jo helst ikke gøre ond.

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

TbCp skriver:

Jeg blev sygemeldt i uge 28 fordi jeg havde for mange og for kraftige plukveer og der derfor var risiko for for tidlig fødsel.
Ringede til svangeramb. og skulle straks komme derind, jeg fik en vehæmmende pille og besked på at blive sygemeldt og tage den meget med ro.

Hvor ofte kommer dine? Og de skal jo helst ikke gøre ond.

Ej for søren, det håber jeg ikke jeg bliver. Det har jeg ikke tid til :/ Jeg skulle gerne have de sidste par uger med i skolen, så jeg kan blive student med god smag i munden

Jamen, hvornår kommer de ikke? De er der konstant! :/

Anmeld

7. februar 2010

missKat

jeg er nu fuldtidssygemeldt med hyppige og kraftige plukveer..

Jeg var på fødegangen første gang i uge 19, og har været der 2 gange mere siden..

i uge 28 (ca) blev jeg så fuldtidssygemeldt og har det meget bedre nu!!

Jeg har ikke plukveer så ofte mere, med mindre jeg går meget eller overanstrenger mig, men idet jeg har lært at høre efter hvad min krop prøver at sige, ja så lader jeg jo være med de ting der fremprovokerer dem  og har fået en hel anden graviditet nu 

lyt til din krop, sæt farten ned og når du har plukveer så læg dig ned på sofaen/sengen (og ligger du allerede, så skift stilling). Er dine plukveer ikke faldet i styrke efter ½ time, så ring evt til fødegangen - det var det råd de gav mig.. Eller tror faktisk de sagde 1 time og mærke liv efter ½ time.. kommer helt i tvivl, men nogen i den dur i hvert tilfælde.

Jeg havde også travlt på job og vi er ved at total renovere hus, men efter jeg blev sygemeldt græd jeg og var bitter og fyldt med dårlig samvittighed overfor kollegaer i 14 dage og derefter fandt jeg jo ud af at baby ER bare mere vigtig end job og NEJ jeg kunne ikke klare alle tingene, selvom jeg ville.. Din krop er genial, og den prøver at fortælle dig noget - SÅ LYT 

Anmeld

7. februar 2010

Saaby

Hejsa..

Jeg går sygemeldt lige nu 27+4 og kommer ikke tilbage på arbejdsmarkedet før efter min fødsel.

Alt dette skyldes plukveer som jeg havde gået med for længe. Jeg havde fået en infektion, og det skyldes det desværre ofte. Du burde gå til lægen i morgen med en urinprøve.

Det kan gå så galt, at du kommer til at døje resten af din graviditet..

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Hej søde... Du skal til at slappe af i kroppen, det nytter ikke noget at overanstrege dig! Du skal passe på din lille pige derinde i maven! Og hvis lægen/jordmoderen siger på torsdag du skal sygemeldes, jah så må du enten prøve at slappe endnu mere af i skolen eller høre på hende og blive sygemeldt!!

Jeg blev sygemeldt med mine plukveer i uge 27...

Sabrina 36+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.