I må altså lige se.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Tina2

Tak skal I ha':-) Hn tager ikke mod bestillinger, han har faktisk lavet den midt i alt vores hus-ombyggeri og travlhed i sit firma, så han har absolut ikke tid til at lave flere lige nu:-)

Men er virkelig stolt af ham og meget glad for han tog sig tid til det her midt i alt byggeriet:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Monica

Kæft hvor er jeg misundelig... Min mand er bogholder...

Moni

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

Monica skriver:

Kæft hvor er jeg misundelig... Min mand er bogholder...

Moni

Ja der er nu ikke KUN fordele ved en håndværkermand, men jeg kan finde riiiigtig mange:-)

Min far er også håndværker og har også altid lavet alt muligt, så tror jeg ville ha' lidt svært ved at ha' fundet en mand som intet håndværksmessigt kunne.... Min lillebror har 10 tommelfingre, så han har bestemt ikke arvet noget der efter min far:-)

Anmeld

7. februar 2010

rikkemagnus

Skriv lige din adresse skal lgieeeee ha kidnappet din mand i 14dages tid er RET sikker på at jeg lige kan få ham sat i sving med forskellige ting deriblandt en SENG......

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

rikkemagnus skriver:

Skriv lige din adresse skal lgieeeee ha kidnappet din mand i 14dages tid er RET sikker på at jeg lige kan få ham sat i sving med forskellige ting deriblandt en SENG......

Ha ha, det bli'r nok ikke det nemmeste at få slæbt afsted med 197 cm mand;-)

Og ingen kidnapning her, vi har sååå travlt med huset:-) Får trægulv d. 18. feb og køkken d. 3. marts:-) Så han bli'r så rigelig holdt i sving her, he he;-)

Anmeld

7. februar 2010

BK

Tina2 skriver:

Milas er jo fuldstændig vild med Toget Thomas, så min mand Thomas har lavet en seng til ham, er den ikke bare mega fed??? Milas blev ellevild da han så den:-)

Knus Tina (som bare synes hun har den allerdygtigste mand)

Shit det er godt lavet, den er simpelhen så sej, kan godt forstå at knægten blev glad for den...

Anmeld

7. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

F... den er bare for fed. Gad godt have sådan en - til mig selv!!! YEAH!

Anmeld

7. februar 2010

mariamiss6

Hold kæft den er sej den der....

Lækker mand du har dig der

Anmeld

7. februar 2010

rikkemagnus

Tina2 skriver:

Ha ha, det bli'r nok ikke det nemmeste at få slæbt afsted med 197 cm mand;-)

Og ingen kidnapning her, vi har sååå travlt med huset:-) Får trægulv d. 18. feb og køkken d. 3. marts:-) Så han bli'r så rigelig holdt i sving her, he he;-)

DETTTTT sku noget skidt ku ellers godt lige ha dyrket det  så manden her i huset kunne lære lidt af den kreative del at lave så fed en seng

Anmeld

7. februar 2010

dorthemus

WOW det må jeg nok sige...han ER meget dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.