Hvilket udstyr har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

3rollinger

Til alle jer superdygtige piger der laver alle de fantasktiske flotte kager med figurer paa ville jeg gerne lige hoere hvilket udstyr I har?

Hvad boer man have i sit koekken for at lave figurene? Og er der andet man ikke kan undvaere naar man bevaeger sig ud i kagekunsten?

Og hvor har I koebt jeres udstyr?

Jeg har jo selv lavet de "flade" kager, men har stadig ikke lavet figurer. Kunne dog godt taenke mig at tilbyde min veninde at lave hendes soens konfirmationskage og den maatte gerne vaere med nogen flotte figurer.

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

mariamiss6

hejsa www.cakecraftworld.uk (og noget mere vidst, men google finder den)

Jeg har et sæt udstikker, som er mere á la stempler, med sommerfugle på... tror de hedder plunger cutters.... De laver nogle rigtig søde sommerfugle, med imprægnering på vingerne, og så kan man trykke mønstret ud af formen, uden at røre ved sommerfuglen... det er nemt, og smart....

Dem kan du få i mange forskellige udformninger.... de er rigtig lækre synes jeg.

Ud over det, så er der jo selvfølgelig pastafarverne....
den store OG den lille kagerulle uden håndtag på. De der lange hvide. De er guld værd, både når du sidder og roder med små stykker MMF til udstikninger, og når du skal rulle det store stykke ud, til at overtrække med.

Nogle små pensler.

Gode knive, og spartler er også must....

Men forresten, der er vidst en "værktøjsliste" bagerst i kagehæftet prøv at se der.

Anmeld

7. februar 2010

3rollinger

mariamiss6 skriver:

hejsa www.cakecraftworld.uk (og noget mere vidst, men google finder den)

Jeg har et sæt udstikker, som er mere á la stempler, med sommerfugle på... tror de hedder plunger cutters.... De laver nogle rigtig søde sommerfugle, med imprægnering på vingerne, og så kan man trykke mønstret ud af formen, uden at røre ved sommerfuglen... det er nemt, og smart....

Dem kan du få i mange forskellige udformninger.... de er rigtig lækre synes jeg.

Ud over det, så er der jo selvfølgelig pastafarverne....
den store OG den lille kagerulle uden håndtag på. De der lange hvide. De er guld værd, både når du sidder og roder med små stykker MMF til udstikninger, og når du skal rulle det store stykke ud, til at overtrække med.

Nogle små pensler.

Gode knive, og spartler er også must....

Men forresten, der er vidst en "værktøjsliste" bagerst i kagehæftet prøv at se der.

Tak skal du have, Maria. Jeg har farverne fra Cake Craft Shop, men ellers intet andet.

Lidt pinligt at det hele staar i haeftet og jeg ikke engang har set det, naar jeg nu fik haeftet tilsendt for et par dage siden.

Men det er perfekt det der staar der, lige hvad jeg skal bruge. Du er en knag

Knus
Trine

Anmeld

7. februar 2010

mariamiss6

3rollinger skriver:

Tak skal du have, Maria. Jeg har farverne fra Cake Craft Shop, men ellers intet andet.

Lidt pinligt at det hele staar i haeftet og jeg ikke engang har set det, naar jeg nu fik haeftet tilsendt for et par dage siden.

Men det er perfekt det der staar der, lige hvad jeg skal bruge. Du er en knag

Knus
Trine

Var da så lidt - god shopping

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.