nyt arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

SaNiNa

Som mange af jer ved har jeg fået nyt arbejde her 1/5.

Jeg er så blevet så skuffet og stresset af at være der...

der er ikke styr på pille bevillinger tid ovs har fået tildelt to bebore som jeg er kontakt person for og der er bare ikke noget som er i orden, de undskylder det med at de lige er komme til stedet da det sted i normalt er på er under renovation men har så i dag fundet ud af det er næsten et år siden de er kommet til det nye sted...

Nå men for at gøre en lang historie kort er jeg syg i dag med nældefeber og skulle til læge.
Ville jo så ringe enden kl 12 som man nu skal for at sige jeg heller ikke kommer i morgen men fik ikke haft i nogen (underligt) har først her kl 16.30 fået fat på en af aftenvagteren syntes virkelig det er så uprofessionelt...

Overvejer seriøst at søge efter noget andet for ikke at gå under med stress.

Hvad ville i gør?

"de har osse en rygepoliktis som hedder bebor og pårørende på ryge på beboernes stuer alle andre skal ryge udenfor men nej nej det kan man da ikke finde ud af"

håber i kan finde rundet i det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Mathilde

Jeg synes først og fremmest, at du skal lytte til din krop og tage dens signaler seriøst... Hvis du allerede nu fornemmer en fare for at gå ned med stress, skal du handle på det inden det ender galt.
Jeg ville snakke med min chef om problemet i første omgang og så lige give det en chance.
Men stadig...lyt til din krops signaler. Man kan hurtig komme ind i en dum spiral som bare kører derudaf uden man selv opdager det.

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.