Leje eller købe tv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Anonym trådstarter

Jaaa..står og skal bruge et nyt tv til min stue..og kigger rundt på diverse sider på nettet...har egentlig ikke penge til det nu, så overvejer af leje eller hvad det hedder, hvor man betaler af hver mdr.... andre der gør det på denne måde??? er det dumt??? ja kom gerne med jeres erfaringer...

venligst en tv forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

vatten

Jeg ville aldrig låne penge til et tv (eller købe på afbetaling). Det er en ting, som man sagtens kan undvære til man får sparet op.

Jeg synes det er dumt at leje.

Anmeld

7. februar 2010

@spire

Du kan jo både afdrage det med finansering så du kun skal af med 100 kr om måneden eller noget, men i sidste ende ender du jo så også med at betale det dobbelte for apparatet pga renterne.. Du kan (via L'easy) i hvert fald også købe med 12 mdr. afdrag og rente frit. det gør det noget billigere i længden, men stadig dyrere end hvis du køber det kontant..

Hvis du har råderum på din kredit i banken eller et mastercard eller sådan noget, ville jeg klart vælge at benytte mig af den mulighed, da det er det billigeste hvis ikke man liiiige har pengene.. Ville aldrig leje et TV, men det tror jeg heller ikke rigtig man kan mere.. Så er det nemlig bare de dyre finanseringslån istedet...

Anmeld

7. februar 2010

Mimic

bare husk at hvis du lejer ved l'easy eller vælger kviklån kommer du ofte til at betale tingene to måske tre gange, da renten ofte ligger på mellem 25 og 32%

så tænk dig godt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.