Nogle computer-eksperter tilstede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Hey godtfolk!!

Jeg har fundet nogle søde billeder med små englebasser, som jeg godt ville ha op og hænge på børneværelset, jeg har bare et problem med størrelsen... Jeg skal ha dem i en ramme, som er  8x8cm... Er der nogle der ved hvordan man får dem ned i den størrelse, så jeg kan printe dem ud!?

Stine 27+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

TbCp

Tilmeldt skriver:

Hey godtfolk!!

Jeg har fundet nogle søde billeder med små englebasser, som jeg godt ville ha op og hænge på børneværelset, jeg har bare et problem med størrelsen... Jeg skal ha dem i en ramme, som er  8x8cm... Er der nogle der ved hvordan man får dem ned i den størrelse, så jeg kan printe dem ud!?

Stine 27+4

Kan du ikke evt. lægge dem ind i et tekstdokument, der plejer man at kunne gøre dem mindre.

Hvad med det program du åbner billeder i? Har det ikke nogle værktøjer som du kan bruge?

Anmeld

7. februar 2010

TbCp skriver:

Kan du ikke evt. lægge dem ind i et tekstdokument, der plejer man at kunne gøre dem mindre.

Hvad med det program du åbner billeder i? Har det ikke nogle værktøjer som du kan bruge?

Jo, jeg har en del forskellige programmer til at åbne billeder med, men fx. når jeg åbner det i Paint og gør det mindre, så er det enten for stort eller for lille, når jeg så printer det ud...

Det er de her billeder...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.