Shake and bake....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Klumpe-dumpe

ja det er altså mit kage-speciale

Men nu har Malucca snart fødselsdag, og jeg vil så gerne ha´hun får sådn en overdådig flot kage, som I  laver.... Men fra fortrolige kilder har jeg hørt, det der mmf, ikke går så godt til shake and bake

Så er der nogen herinde, der bor i Aalborg og laver kage på bestilling? (Hun skal holde fødselsdag søndag den 21 feb.)

Det skal bare være en lille kage, da vi kun bliver 5 voksne og 2 børn. -og så har jeg tænkt, hvis man kan lave en mini kage magen til, som Malucca selv kan få (-Og kratte med)

Hilsen Trine, mester i shake and bake

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

iln

malucca09 skriver:

ja det er altså mit kage-speciale

Men nu har Malucca snart fødselsdag, og jeg vil så gerne ha´hun får sådn en overdådig flot kage, som I  laver.... Men fra fortrolige kilder har jeg hørt, det der mmf, ikke går så godt til shake and bake

Så er der nogen herinde, der bor i Aalborg og laver kage på bestilling? (Hun skal holde fødselsdag søndag den 21 feb.)

Det skal bare være en lille kage, da vi kun bliver 5 voksne og 2 børn. -og så har jeg tænkt, hvis man kan lave en mini kage magen til, som Malucca selv kan få (-Og kratte med)

Hilsen Trine, mester i shake and bake

Hvis det ikke var fordi jeg skal holde fødselsdag dagen før ville jeg da gerne have hjulpet dig, men tør skisme ikke love noget når jeg ikke aner hvor meget jeg falder i rødvinen Hvornår på dagen er det hun holder fødselsdag?

Anmeld

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Hvis det ikke var fordi jeg skal holde fødselsdag dagen før ville jeg da gerne have hjulpet dig, men tør skisme ikke love noget når jeg ikke aner hvor meget jeg falder i rødvinen Hvornår på dagen er det hun holder fødselsdag?

Hej søde,

Jamen gæsterne bliver inviteret til kl. 10.30 (Det skal jo passe med at dronningen er mest frisk)

Nu spørger jeg lige af ren uvidenhed, men jeg troede godt man kunne lave kagen dagen inden. og så sætte den på køl. Kan mn ikke det???

Anmeld

7. februar 2010

mariamiss6

malucca09 skriver:

Hej søde,

Jamen gæsterne bliver inviteret til kl. 10.30 (Det skal jo passe med at dronningen er mest frisk)

Nu spørger jeg lige af ren uvidenhed, men jeg troede godt man kunne lave kagen dagen inden. og så sætte den på køl. Kan mn ikke det???

jo det kan du da sagtens....

du kan da også sagtens lave en shake 'n bake kage... det er jo mest pynten det drejer sig om ikke?

du skal da bare bage sådan som du er vant til, og så pynte den... bare du husker at snøre den op med smørcreme eller noget af den slags, så MMF'en kan hænge fast på...

Anmeld

7. februar 2010

iln

malucca09 skriver:

Hej søde,

Jo jo det kan man sagtens  Bare mig der plejer at lave det på selve dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.