Hjælp mig. hvordan forgår en abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

Anonym trådstarter

har ikke brug for løftede pegefingre.for er i forvejen utroligt ked af det og knust.

skal jeg igennem min egen læge?hvad skal der ske?og hvordan bagefter?jeg må være ca.5-6 uger henne.sikke noget rod.mon nogen af jer kan fortælle mig hvad der skal ske nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Lunae

Der er to muligheder for abort! I første omgang skal du forbi din læge, som så sender dine oplysninger videre til hospitalet nær dig! Der er noget der hedder en medicinsk abort, hvor man så vidt jeg ved, får en pille, som gør, at man aborterer inden for et par dage! Dette foregår derhjemme!
Den anden mulighed er en kirugisk abort og det har jeg selv prøvet! Dog ikke frivilligt, men fordi mit foster var dødt ( nå men ved kirugisk abort får man en tid på hospitalet! Her bliver man lagt i fuld bedøvelse imens lægen foretager en udskrabning! Bagefter kommer man på opvågningen og kan tage hjem et par timer efter!

Begge metoder medfører, at man efterfølgende vil opleve blødninger med menstruationslignende smerter i i på uger efter!

Håber det hjalp dig lidt på vej og at du er sikker på, at du har truffet den rigtige beslutning!!

Anmeld

7. februar 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

har ikke brug for løftede pegefingre.for er i forvejen utroligt ked af det og knust.

skal jeg igennem min egen læge?hvad skal der ske?og hvordan bagefter?jeg må være ca.5-6 uger henne.sikke noget rod.mon nogen af jer kan fortælle mig hvad der skal ske nu?

Hejsa,

Ja du skal kontakte din egen lægen, som så vil lave en udregning om, hvor langt du er henne. (er der tvivl, bliver du sendt til termin scanning) -Derefter skal du tage stilling til, om det skal være medicinsk eller kirugisk abort.)

Du bliver så indkaldt fra sygehuset, med en tid om, hvornår det skal ske.

til dig.

Anmeld

7. februar 2010

Anonym trådstarter

tak for jeres svar.det var sødt af jer at svare så hurtigt.havde nok aldrig troet at jeg skulle stå i denne situation,derfor har jeg aldrig sat mig ind i det,men sådan blev det så desværre.jeg vil kontakte min læge på mandag.

tak fra en ked mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.