Hjælp, et så tabt mht computer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2010

et-ønske

Hej,

Jeg håber der sidder et computer derude som kan hjælpe mig - jeg er ved at blive skør!! Jeg vil gerne oprette et fotoalbum, men men ak og ve min bror har haft fingrene i min computer for at gøre den lidt hurtigere, ved ikke om at han har slettet nogle programmer eller hvad det er han har lavet om, men når jeg skal vælge billederne er der på ikonerne nu blomster??? Før kunne man se billedet i i miniformat, men nu må jeg bare tage chancen og krydse for at det er et godt billede jeg rammer

HÆLP!!!

/Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

mariamiss6

Luna3 skriver:

Hej,

Jeg håber der sidder et computer derude som kan hjælpe mig - jeg er ved at blive skør!! Jeg vil gerne oprette et fotoalbum, men men ak og ve min bror har haft fingrene i min computer for at gøre den lidt hurtigere, ved ikke om at han har slettet nogle programmer eller hvad det er han har lavet om, men når jeg skal vælge billederne er der på ikonerne nu blomster??? Før kunne man se billedet i i miniformat, men nu må jeg bare tage chancen og krydse for at det er et godt billede jeg rammer

HÆLP!!!

/Ditte

når du åbner billedemappen er der oppe i toppen nogle forskellige valg - vælg den der hedder 'visninger' og vælg så mellemstor eller hvad den nu hedder...

Anmeld

7. februar 2010

mariamiss6

jeg har min til at vise 'store ikoner' kan jeg lige se her....

Anmeld

7. februar 2010

et-ønske

mariamiss6 skriver:

jeg har min til at vise 'store ikoner' kan jeg lige se her....

Så bliver blomsten bare endnu større arghhhh det er derfor man ikke skal have nogen til at kigge på sin livs nerve /computeren

Anmeld

7. februar 2010

mariamiss6

Luna3 skriver:

Så bliver blomsten bare endnu større arghhhh det er derfor man ikke skal have nogen til at kigge på sin livs nerve /computeren

Hm ja så kan jeg ikke lige hjælpe dig... hvis ikke du får hjælp fra anden side, så prøv at spørge henrik rigtig pænt om han vil hjælpe dig, hvis han kan. Han er vidst rimeligt sej til det med computere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.