Dagen idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Jules

Ja så er endnu en dag snart gået....

Viktor og mig kom jo desværre ikke til Randers :( Det er bare så trælst! Men jeg fik da så støvsuget,ordnet vasketøj osv...

Viktor og mig var os en tur i sneen. Men han er ligesom hans mor ikke en fan af det våde,kolde og glatte vejr !

Vi fik også pakket Viktors farfars gave ind. Er det ikke blevet fint? Der er 2 stk... Et mere hvor han bare har grattet løs:)

Der er også lige et billede af Viktor der spise den madpakke han skulle have haft med i bussen til Randers....

Nu er jeg gået ind i 7 uge, hvor jeg dog håber alt er nok med vores baby Og hvor er det da bare fantastisk at Trine og mig næsten er lige så langt henne

Vi har også ved at have styrt på Viktors værelse.... Det er blevet malet og i morgen skal der ligges gulv :) Onsdag kommer der gæster og hjælper med at løfte møbler op da jeg jo ikke må hjælpe Kristian med det... :P

Håber i har en skøn weekend....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Bondepigen

Iiiih, han er en rigtig lille kunstner!!! Så dygtig, og man kan se, at han virkelig går op i det....

Ja, jeg håber osse alt er som det skal være med både din og Trines bebs. Meget hyggeligt at I kan følges ad!!!

Anmeld

7. februar 2010

JustAnotherName

Sikke nogle fine billeder han har lavet, lille Viktor. Han er jo en sand kunstner!

Selvom vejret er koldt og vådt, så lyder det da hyggeligt med en tur i sneen.

Hvor var det bare drøn ærgeligt, at I ikke kunne komme og være sammen med os. Men så må vi tage revance en anden gang.

Det bliver da dejligt med en fint nyt værelse til Viktor.
Vi er også igang med at gøre klar til, at lave et værelse til Celina.
HELE RUMMET har været fyldt med opbevaring og rod ....men jeg fik da lige lavet en overhaling derinde for nogle dage siden, så nu er der kun en trejdedel af rodet tilbage. Så kan vi snart få ryddet det sidste færdigt, og gjort det klar til. at det kan blive et hyggeligt rum til Celina, hvor hun kan være, have SIT EGET og sove alene...

Jeg er sikker på din lille bebs i maven har det strålende.
Og ja, fedt at dig og Trine kommer til at følges så tæt ad.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.