michella80 skriver:
Jeg har lige læst hele den tråd omkring hende der har sagt hendes datter led vuggedøden og Henrik der skriver det ikke er sandt og som afsluttende bemærkning skriver han at der ikke er planlagt nogle barne-begravelser nogle steder i Randers (som hun fortæller tidligere i tråden) Hold kæft hvor er det bare uhyggeligt altså.... Jeg blev så ked af det da jeg læste at hendes datter var død. Jeg tænkte på hende hele dagen og om aftenen tændte jeg en masse lys og bad en bøn både for datteren og moderen og bad Gud om at passe på dem begge. Og så er det noget hun har fundet på? jeg kan slet ikke forstå hvad der får en til at skrive sådan noget.... hvor er det trist altså...... Ved ikke lige hvad jeg ville med mit indlæg....jeg er bare chokeret....
Jeg kan godt forstå du er chokkeret. Det var der mange der blev, da de "opdagede" at det ikke var sandt.
Jeg må siger, jeg synes med det samme, at hele historien virkede underlig.
Men ja, vi kan hurtig blive enig om, at det er en MEGET syg person der gør dette. -Så jeg kan hvis kun sige, det var godt du bad en bøn, om at gud skulle passe godt på denne person.
Knus til dig.
Anmeld