hvor er det bare sygt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Barbamama

Jeg har lige læst hele den tråd omkring hende der har sagt hendes datter led vuggedøden og Henrik der skriver det ikke er sandt og som afsluttende bemærkning skriver han at der ikke er planlagt nogle barne-begravelser nogle steder i Randers (som hun fortæller tidligere i tråden) Hold kæft hvor er det bare uhyggeligt altså.... Jeg blev så ked af det da jeg læste at hendes datter var død. Jeg tænkte på hende hele dagen og om aftenen tændte jeg en masse lys og bad en bøn både for datteren og moderen og bad Gud om at passe på dem begge. Og så er det noget hun har fundet på? jeg kan slet ikke forstå hvad der får en til at skrive sådan noget.... hvor er det trist altså...... Ved ikke lige hvad jeg ville med  mit indlæg....jeg er bare chokeret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Milka

jeg ved det ... det er en syg og opmærksomhedshungrende person der står bag det der. sådan noget min storesøster kunne finde på at gøre

Anmeld

6. februar 2010

Barbamama

det lyder ikke rart.... Jeg kan godt huske du har fortalt om hende....

Anmeld

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Jeg har lige læst hele den tråd omkring hende der har sagt hendes datter led vuggedøden og Henrik der skriver det ikke er sandt og som afsluttende bemærkning skriver han at der ikke er planlagt nogle barne-begravelser nogle steder i Randers (som hun fortæller tidligere i tråden) Hold kæft hvor er det bare uhyggeligt altså.... Jeg blev så ked af det da jeg læste at hendes datter var død. Jeg tænkte på hende hele dagen og om aftenen tændte jeg en masse lys og bad en bøn både for datteren og moderen og bad Gud om at passe på dem begge. Og så er det noget hun har fundet på? jeg kan slet ikke forstå hvad der får en til at skrive sådan noget.... hvor er det trist altså...... Ved ikke lige hvad jeg ville med  mit indlæg....jeg er bare chokeret....

Jeg kan godt forstå du er chokkeret. Det var der mange der blev, da de "opdagede" at det ikke var sandt.

Jeg må siger, jeg synes med det samme, at hele historien virkede underlig.

Men ja, vi kan hurtig blive enig om, at det er en MEGET syg person der gør dette. -Så jeg kan hvis kun sige, det var godt du bad en bøn, om at gud skulle passe godt på denne person.

Knus til dig.

Anmeld

6. februar 2010

Bondepigen

Ja, det er så frygteligt at skrive sådan noget, hvis ikke det passer... Mine tanker kredser stadig om det, og der går nok noget tid før jeg kan slippe det... ligesom alle de andre ting der sker med små børn...... Men det er jo naturligt nok. Men det her, det forstår jeg bare ikke meningen med...

Anmeld

7. februar 2010

Barbamama

Jeg kan også blive ved med at tænke på det for selvom det var falsk kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor hurtigt man kan miste det dyrebareste i ens liv. Bare i dag tog Carla en mega lang lur (hun sov 4 timer) og hun plejer kun at sove 2timer og jeg var ude ved hende 100gange bare for at tjekke om hun trak vejret....

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

michella80 skriver:

Jeg kan også blive ved med at tænke på det for selvom det var falsk kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor hurtigt man kan miste det dyrebareste i ens liv. Bare i dag tog Carla en mega lang lur (hun sov 4 timer) og hun plejer kun at sove 2timer og jeg var ude ved hende 100gange bare for at tjekke om hun trak vejret....

Ja, det kender jeg godt. Hvis man skal nævne én negativ ting ved at være mor, så må det være alle de bekymringer!!! Men det følger jo med kærligheden til de små pus..!

Anmeld

8. februar 2010

Vinker

Ej jeg er godt nok også helt chokkeret og rigtig vred - Føler mig godt bedraget

Har denne kvinde overhovedet et barn - Håber ikke hun har for blir helt bange for denne syge kvinde!!!!!

Tænk lige hvor mange der har skrevet og hvor mange der er berørte over det der ikke en gang er sket....

Kvinden burde ha noget hjælp!

Anmeld

8. februar 2010

ChatH

Hvad er det for noget???? det kan sku ikke være rigtigt. vi andre går og er bange for at miste vores det kæreste eje og så er der en der finder på sådan noget.

Mine Graviditets hormoner kan slet ikke klare sådan noget, kunne tude over sådan nogen mennesker!!!

Anmeld

8. februar 2010

Bondepigen

Vinker skriver:

Ej jeg er godt nok også helt chokkeret og rigtig vred - Føler mig godt bedraget

Har denne kvinde overhovedet et barn - Håber ikke hun har for blir helt bange for denne syge kvinde!!!!!

Tænk lige hvor mange der har skrevet og hvor mange der er berørte over det der ikke en gang er sket....

Kvinden burde ha noget hjælp!

Er du sikker på det er en kvinde...? Det kan vel lige så godt være en idiot af en mand. Men sygt er det i hvert fald, at lyve om sådan noget!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.