ting og sager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

MetteMTH

Hej. Hvornår begyndte I at købe barnevogn/tøj... osv til den bette?

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Halbschön

Mette88 skriver:

Hej. Hvornår begyndte I at købe barnevogn/tøj... osv til den bette?

Mvh. Mette

Uha, for alvor gik vi faktisk først igang omkring uge 32. Dette fordi at vi ikke havde noget at bo i, og min kæreste boede hos hans forældre i mellemtiden og jeg hos mine, så alle mine møbler og ting var opmagasineret. Flyttede først i lejlighed ugen inden termin, så der gik det stærkt med at få de forskellige ting hjem og indrettet værelse.

Barnevogn købte vi tre uger før fødsel. Alle de andre ting og sager købte vi lidt hen af vejen efter uge 32.Tøj købte vi lidt hen af vejen - og fik det meste.

Købte det første sæt tøj, da jeg havde været til scanning, hvor vi fik at vide at det var en lille dreng vi skulle ha.

Anmeld

7. februar 2010

FruEllingsen

vi er så småt begyndt at købe.

Puslebord og tremmeseng købte vi for noget tid siden, da vi fik det billigt brugt.

Barnevogn køber vi nok først i starten af april. har termin 10 juni.

Ellers køber vi tingene sådan lidt hen af vejen

Anmeld

7. februar 2010

GUSO

Hejsa.. Jeg har termin om præcis 8 uger idag og herhjemme startede vi med at købe det forskellige da jeg var ca halvvejs.. Vær opmærksom på at der godt kan være lang leveringstid hvis du skal købe ny barnevogn.. Mener jeg fik afvide der var ca 3 mdrs levering på den vi valgte ( en oddervogn).. Rigtig god fornøjelse med indkøbene..

Hilsen Camilla 32+0

Anmeld

7. februar 2010

SarahAa

Mener vi begyndte at købe ting da jeg var omkring 20 uger henne

Anmeld

7. februar 2010

Corn

jeg var vist omkring 12-14 uger henne da vi bestilte barnevognen

Men det var også den eneste "store" ting vi selv skulle betale/købe/finde.

Vuggen havde farmor, tremmesengen havde min søster, osv...

Men den barnevogn har altså også været fantastisk... Den skal bruges til nummer 3 om ca 20 uger

Anmeld

7. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

GUSO skriver:

Hejsa.. Jeg har termin om præcis 8 uger idag og herhjemme startede vi med at købe det forskellige da jeg var ca halvvejs.. Vær opmærksom på at der godt kan være lang leveringstid hvis du skal købe ny barnevogn.. Mener jeg fik afvide der var ca 3 mdrs levering på den vi valgte ( en oddervogn).. Rigtig god fornøjelse med indkøbene..

Hilsen Camilla 32+0

6-8 ugers leveringstid på Oddervognene, men ofte ankommer de før tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.