Graviditet og hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Sofia24

Kære Piger!

Jeg er gravid 15+4 og har de sidste dage haft en snerrende hovedpine  Jeg havde lignende 2 dage med hovedpine for en uges tid siden... Da blev jeg opmærksom på at drikke mere vand og det var som om det hjap, men det er alligevel kommet tilbage...

Er det normalt at have hovedpine som gravid og hvis ja, hvorfor?

Hvis nej, så var jeg til jordemodertjek igår og alt var fint hos mig (blodtryk osv.) men jeg glemte selvfølgelig at spørge hende om hovedpinen

Derudover vil jeg lige fortælle, at jeg i nat drager mod Billund lufthavn og flyver til sol og sommer   Glæder mig!

Håber der et par af Jer, der kan hjælpe/berolige mig.

Kram Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Trolde_mor

Jeg har læst i min graviditetsbog at det er normalt at få hovedpine, kan dog ikke lige på stående fod huske hvorfor.

Men der er intet at være nervøs for.

Håber du får en skøn ferie

En slet ikke spor misundelig Senia 6 +2

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Årh vil virkelig ikke ødelægge dit gode humør Men jeg røg på sygehuset, da min læge troede jeg havde svangerskabsforgiftning, nemlig pga. hovedpine i flere dage

Jeg havde det dog ikke, men fik at vide at holde øje med hovedpine, da det kan være et tegn!

Jeg håber selvfølgelig ikke det er tilfældet, men hellere fortælle hvad de sagde til mig, end ikke at sige noget!!Jeg synes måske du skal ringe og høre ad om det er normalt i hvert fald...

og god ferie

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

Sofia24 skriver:

Kære Piger!

Jeg er gravid 15+4 og har de sidste dage haft en snerrende hovedpine  Jeg havde lignende 2 dage med hovedpine for en uges tid siden... Da blev jeg opmærksom på at drikke mere vand og det var som om det hjap, men det er alligevel kommet tilbage...

Er det normalt at have hovedpine som gravid og hvis ja, hvorfor?

Hvis nej, så var jeg til jordemodertjek igår og alt var fint hos mig (blodtryk osv.) men jeg glemte selvfølgelig at spørge hende om hovedpinen

Derudover vil jeg lige fortælle, at jeg i nat drager mod Billund lufthavn og flyver til sol og sommer   Glæder mig!

Håber der et par af Jer, der kan hjælpe/berolige mig.

Kram Sofia

Så vil jeg prøve at berolige dig Det kan os "bare" være fordi der bliver presset på din Vene i ryggen, det fik jeg af vide af JM på FG

God Ferie

Anmeld

6. februar 2010

Sofia24

Sabrina17 skriver:

Årh vil virkelig ikke ødelægge dit gode humør Men jeg røg på sygehuset, da min læge troede jeg havde svangerskabsforgiftning, nemlig pga. hovedpine i flere dage

Jeg havde det dog ikke, men fik at vide at holde øje med hovedpine, da det kan være et tegn!

Jeg håber selvfølgelig ikke det er tilfældet, men hellere fortælle hvad de sagde til mig, end ikke at sige noget!!Jeg synes måske du skal ringe og høre ad om det er normalt i hvert fald...

og god ferie

Tak for dit svar!

Men skal der så ikke være "noget mere" hvis det skal være svangreskabsforgiftning - såsom øget blodtryk, protein i urinen og evt. ødem?

Håber det blot er kroppen som arbejder og derfor giver mig det hovedpine...

Har pakket pinex i kufferten og håber en uges afslapning og andre tanker kan få det til at forsvinde

Kram

Anmeld

6. februar 2010

Sofia24

Lone H. skriver:

Så vil jeg prøve at berolige dig Det kan os "bare" være fordi der bliver presset på din Vene i ryggen, det fik jeg af vide af JM på FG

God Ferie

Det håber jeg det er!

Hvor langt var du henne da du havde hovedpine?

Anmeld

6. februar 2010

Sofia24

Senia skriver:

Jeg har læst i min graviditetsbog at det er normalt at få hovedpine, kan dog ikke lige på stående fod huske hvorfor.

Men der er intet at være nervøs for.

Håber du får en skøn ferie

En slet ikke spor misundelig Senia 6 +2

Tak! Jeg håber heller ikke det er noget!

Glæder mig også til ferie...

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

Sofia24 skriver:

Det håber jeg det er!

Hvor langt var du henne da du havde hovedpine?

7+0 og har det Dagligt endnu ( er i 30+4 nu ), det kommer og går henover dagen

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Sofia24 skriver:

Tak for dit svar!

Men skal der så ikke være "noget mere" hvis det skal være svangreskabsforgiftning - såsom øget blodtryk, protein i urinen og evt. ødem?

Håber det blot er kroppen som arbejder og derfor giver mig det hovedpine...

Har pakket pinex i kufferten og håber en uges afslapning og andre tanker kan få det til at forsvinde

Kram

Da jeg ringede til lægen for at høre om det nu var normalt, sagde jeg at jeg havde hovedpine, lidt sløren for øjene, tissede lidt oftere mm. Men det var faktisk mest hovedpinen der fangede hendes opmærksomhed Men jeg sagde også at jeg normalt skulle bruge briller, så det kunne godt være derfor jeg var sløret for øjene

Jeg ved ikke om ødem har noget med svangerskabsforgiftning at gøre Men jo, protein har jo nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.