at lege/underholde sig selv ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Mum33

Jeg syntes min søn på 13 mdr er meget dårlig til at underholde/lege med sig selv. Han er meget social og vil gerne at vi sidder og leger sammen med ham hele tiden (han har ingen søskende endnu!). Det er ikke fordi vi ikke gider lege med ham, men nogle gange skal der jo laves mad og rydde op, og så ville det være dejligt at han kunne underholde sig selv lidt.

Jeg er bare så bange for, at han opfatter det som om, at vi ikke vil være sammen med ham .....

Hvad gør man i den alder - han kan jo ikke stå ved bordet og hjælpe til endnu .....

Gode råd og erfaring søges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

frk Jensen

Hvo kender jeg det alt for godt..

Jeg er alene med min lille Marcus, og jeg har ham med til ALT! ej okay han "underholder" sig selv heroppe hvis jeg HURTIGT skal ned med skraldet.
Ellers så sidder han på køkkenbordet når jeg laver mad og han RODER! Nøøøj man..

Men ellers så tag en time hvor du kun er sammen med ham, så han får "nok" af sin mor så kan det være han selv vil lege lidt. Sæt ham igang med en leg, vis ham hvad bilen, toget kan eller en bog. En bog er hittet her, den kan bladres mange gange frem og tibage.

Knus Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.