Nogen fra Midtjylland som laver kager (til salg)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Mussen2

Nu har jeg set på jeres fantastisk flotte kager, så mange gange. Jeg overvejer, at købe en kage til en familietur. Vi bliver 18 personer. 

Men inden jeg snakker med familien og sætter en masse igang vil jeg høre om der overvhovedt er nogen herinde som laver kager i mit område  :-) og hvad det koster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Dot D

Hejsa. Jeg laver kager, og ville da gerne lave på bestilling. Har lige lagt nogler billeder ved. Jeg har talt med en veninde, der også laver kager, og vi har snakket 15 kr. pr. person alt efter hvad kage det er. Jeg bor i Gassum, 47 km fra Viborg( har arbejdet i Viborg, derfor så nøjagtigt, hi hi hi)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2010

Mussen2

De er vel nok FLOTTE!!!

Jeg vender tilbage hvis der er flertal i familien for det.

(Synes nok der er lidt langt til Gassen - eller hvad det var det hed)

Anmeld

9. februar 2010

MorTilGustav

Dot D skriver:

Hejsa. Jeg laver kager, og ville da gerne lave på bestilling. Har lige lagt nogler billeder ved. Jeg har talt med en veninde, der også laver kager, og vi har snakket 15 kr. pr. person alt efter hvad kage det er. Jeg bor i Gassum, 47 km fra Viborg( har arbejdet i Viborg, derfor så nøjagtigt, hi hi hi)

WOW hvor er de fine! Synd der er så langt til Herning. Står selv og skal bruge kager til barnedåb

Anmeld

9. februar 2010

Dot D

Cecilia84 skriver:

WOW hvor er de fine! Synd der er så langt til Herning. Står selv og skal bruge kager til barnedåb

Du kan altid sige til, vi kunne jo lave en "søndagstur" til Herning

Anmeld

9. februar 2010

Dot D

Muttien skriver:

De er vel nok FLOTTE!!!

Jeg vender tilbage hvis der er flertal i familien for det.

(Synes nok der er lidt langt til Gassen - eller hvad det var det hed)

Det lyder godt, jeg skal nok være klar, hvis I får lyst til kager... Og det hedder Gassum, hi hi hi. Vi kan altid mødes på vejen, eller måske vi skulle en lille tur i Bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.