drama queens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

Milka

altså, de tøser der ...

lilja er virkelig en hys lille dame. hun flipper fuldstændig ud hvis man tager noget hun sidder med, eller tager hende op af badet før det passer hende. det lyder virkelig som hun skælder ud! hendes pludren bliver næsten helt bebrejdende at høre på. så siger man mange gange undskyld og putter hende ned i badevandet igen

og luca gør noget nyt: hun kaster sig ned på gulvet og hyler mens hun hamrer næverne ned i gulvet, hvis hun ikke får sin vilje. fx i dag opdagede hun at jeg havde fjernet håndtagene fra køkkenskufferne – så hun ikke mere får sine små fingre i klemme når hun går på opdagelse – er du gal hun blev sur, smed sig ned på gulvet, kylede sin agurkestang ad helvede til og råbte og skreg.

kunne godt tænke mig at vide hvor al den drama kommer fra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

helora

Kender udmærket din undren. Vælger at tro, at vores unger af en eller anden mystisk grund bliver vores diametrale modsætninger....

Anmeld

5. februar 2010

Milka

helora skriver:

Kender udmærket din undren. Vælger at tro, at vores unger af en eller anden mystisk grund bliver vores diametrale modsætninger....

ja måske

Anmeld

5. februar 2010

Skouboe

Milka skriver:

altså, de tøser der ...

lilja er virkelig en hys lille dame. hun flipper fuldstændig ud hvis man tager noget hun sidder med, eller tager hende op af badet før det passer hende. det lyder virkelig som hun skælder ud! hendes pludren bliver næsten helt bebrejdende at høre på. så siger man mange gange undskyld og putter hende ned i badevandet igen

og luca gør noget nyt: hun kaster sig ned på gulvet og hyler mens hun hamrer næverne ned i gulvet, hvis hun ikke får sin vilje. fx i dag opdagede hun at jeg havde fjernet håndtagene fra køkkenskufferne – så hun ikke mere får sine små fingre i klemme når hun går på opdagelse – er du gal hun blev sur, smed sig ned på gulvet, kylede sin agurkestang ad helvede til og råbte og skreg.

Ja, det er klart ikke fra moren - hun har nemlig sit endnu 

Freja har også et frygteligt temperament for tiden - hun kan blive virkelig hys over intet...

Anmeld

5. februar 2010

anna-jonas

Jamen, de er da bare ved at udvide deres horisont, og er begyndt at finde ud af at de har en vilje............... Kunsten er så, at pejle rundt, så vredesudbruddene minimeres.

Ida bliver også stiktosset, hvis Anna f.eks tager noget ud af hånden på hende. Anna skynder sig som regel at give hende det tilbage, og sige undskyld. Det er ret sjovt at observere.

Anmeld

5. februar 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

altså, de tøser der ...

Hahaha, kan lige se det for mig...

Jeg var også paf, da Bianca gakkede ud den første gang. Anede ikke om jeg skulle grine eller græde. Det er jo både komisk, og samtidig slet ikke sjovt.

Men jo joo, de kære små har deres EGEN vilje og mening om tingene.
Og bliver det ikke lige efter deres små hoveder, ja - så er sådanne udflip ind imellem responsen på det

Det bliver ikke mindre højlydt med alderen, desværre

Anmeld

5. februar 2010

JustAnotherName

Jamen, de er da bare ved at udvide deres horisont, og er begyndt at finde ud af at de har en vilje............... Kunsten er så, at pejle rundt, så vredesudbruddene minimeres.

Ida bliver også stiktosset, hvis Anna f.eks tager noget ud af hånden på hende. Anna skynder sig som regel at give hende det tilbage, og sige undskyld. Det er ret sjovt at observere.

Hehe, det er godt at de mindste også kan sætte de store lidt på plads.

Celina vil heller ikke BARE lige sådan finde sig i, hvis man tager noget ud af hånden på hende ....særligt ikke hvis det er mor der gør det.
Shit hun kan da blive arrig på mig. Men det er heldigvis hurtigt glemt.

Bianca er "slem til" at underholde sig selv ved at give Celina en ting for bagefter at tage den tilbage og med skrap tone sige "NEJ CELINA, det er MIN!!" Celina får faktisk en del verbale høvl nu og da 
Så tog vi en masse ting med ind, som er Celina's. Og Bianca ville jo straks til at tage ejerskab over dét også. Men så kunne vi sige "Nej Bianca, det er Celina's!!" .....Så blev Bianca sgu ærgelig.
Så virkede hendes "DET-ER-MIG-DER-BESTEMMER"- leg jo ikke rigtigt mere.

Ak ja, de tøser..... De skal skam nok få deres hyr med hinanden
Både herhjemme, hos Jer, og hos Ida's Annika og Lina.....
Det bliver en fest - griner.
Så må vi være hinandes sparringspartnere, når de skejer helt ud

Knus 

Anmeld

6. februar 2010

Vinker

Det er bare som om det der temperament kommer fra den ene dag til den anden.....

Jeg har godt nok også mine kampe med Niklas Emil. Pt er det nu som om han mest blir sur fordi vi ikke kan forstå hvad han vil. Det er også ret frusterende at vi ikke ved hvad han mener og han blir mere og mere gal jo mere og mere vi prøver at med alt muligt, men det er bare ikke det rette.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.