Ondt i underlivet, hvor længe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

Skytten0111

Hej alle..

Jeg er i starten af min graviditet, og jeg ville høre hvor længe i havde stikken, prikken og ondt i underlivet? Og selvfølgelig følelsen af at mens var lige oppe over.

Jeg tror ikke at det er dårlige tegn, men man er jo aldrig sikker..

Håber på svar..

Knus Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

merichs

Jeg har det på samme måde og er 6+1. Var til tjek hos lægen og han mente ikke der var noget at bekymre sig om.

Vh Marlene

Anmeld

5. februar 2010

Skytten0111

jeg skal også til trykheds scanning i 7-8 uge.. så kan man i det mindste se om det lille hjerte slår, og det vil jo være gode tegn..

men det er lidt fustrerende at rende til toiletet hele tiden for at tjekke om der nu skulle være noget blod.. Håber det jo bestemt ikke...

Knus

Anmeld

5. februar 2010

merichs

Skytten0111 skriver:

jeg skal også til trykheds scanning i 7-8 uge.. så kan man i det mindste se om det lille hjerte slår, og det vil jo være gode tegn..

men det er lidt fustrerende at rende til toiletet hele tiden for at tjekke om der nu skulle være noget blod.. Håber det jo bestemt ikke...

Knus

fingre for at alt er som det skal være, men mon ikke det er det

Anmeld

5. februar 2010

Skytten0111

Tak for det, det håber jeg inderligt.. Og i lige måde..

Anmeld

5. februar 2010

Englebisse

Det er en helt naturlig følelse du har i underlivet. Du skal tænke på din livmor er igang med at vokse og gøre plads til den lille Man kan sagtens få jag og prikken i underlivet og næsten hele vejen igennem graviditeten.

Anmeld

5. februar 2010

Skytten0111

ja det har jeg hørt lidt om, men synes bare at det er mærkeligt at det sker nu. Er kun 5 uger henne, så livmoderen vokser jo ikke ret meget lige pt. men synes at det kommer mange gange om dagen, er dette normalt??

Anmeld

5. februar 2010

Bas

Hej.

Jeg testede positiv for 3 dage siden, og har det præcis på samme måde. Har været bekymret hele dagen om der skete noget unormalt, meeeen er så lettet efter at ha læst at det er normalt, puha

Anmeld

5. februar 2010

MalenaB

Jeg havde de sammen smerter, endda før jeg kunne teste positiv.. Troede at det var mens der var på vej, men nej :-) Har dem stadig nu, hvor jeg er i uge 20.  Tryghedsskanning er selvfølgeligt altid en god ide, men jeg er blevet overrasket over hvor meget smerte og ubehag der egenligt er i forbindelse med graviditet. Godt at der kommer noget godt ud af det :-D

Anmeld

5. februar 2010

Skytten0111

Smil.. vi håber at alt går godt med vores graviditeter .. Men tror bare at det er svært ikke at være nervøs.. - Man håber jo kun på alt det bedste, og hvis der så er lidt der gør ondt, tror vi straks det værste.. Men man er altså bare så så bekymret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.