Hej.
Er der nogle som har prøvet noget lignende.
Jeg har de sidste 3 dage haft ømhed/lette smerter i højre side af underlivet... måske også lidt ved maven, men det føles mest som om det stammer fra underlivet.
Ømheden/smertene kan også føles lidt i venstre og nogle gange i midten af underlivet.
Jeg har haft kvalme et par gange om dagen, mest efter måltiderne den sidste uge eller 14 dage.
Det føles måske lidt som kraftige ægløsningssmerter og sommetider føles det som om underlivet spænder helt vildt.
Smerterne er ikke meget voldsomme og er heller ikke blevet kraftigere i løbet af de her dage.
Jeg er sådan en som bliver hunderæd ved det mindste og starks tror jeg er ved at dø.
Så nu er jeg selvfølgelig bange for at det kan være blindtarmen
Men smerterne sidder primært i underlivet, mest i højre side, stråler måske lidt op i det nedste af maven.
Idag har jeg mega kvalme, men kan sagtens spise normalt.
Jeg har prøvet at trykke rundt omkring af maven i højre side og det gør ikke ondt.
Jeg kan også sagtens gå ture med barnevogen igennem snedriver og hoppe og danse rundt. Heller ikke her bliver smerterne være så er det vel ikke blindtarmen???
Det føles som sagt måske lidt som kraftige ægløsningssmerter i højre side, Men jeg har jo så også vildt meget kvalme.
Jeg er IKKE gravid (det er tjekket) og jeg er netop startet på p-piller igen efter jeg har født. Er halvvejs inde i en pakke.
Nogle som har prøvet noget lignende??
Jeg tager selvfølgelig kontakt til lægen hvis smerterne tiltager eller bliver ved i længere tid.
Vil lige tilføje at det ikke er meget voldsomme smerter, og havde de siddet alle andre steder end i højre side ville jeg ikke være nervøs.
Nogle som kan berolige mig.
Anmeld