så fik jeg lavede min aller første kage puhaaaaa!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2010

merichs

Hold da op hvor er den flot!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

twinsmama

hvor i søde piger blir helt smigret den blonde efekt er fra et par knæ strømper som jeg aldrig nogensinde har brugt og som bare har ligget pakket i skabet så klippede jeg bare den blonde ende af strømperne og klippede dem i nogle lange strimler

Anmeld

6. februar 2010

Halbschön

twinsmama skriver:

hvor i søde piger blir helt smigret den blonde efekt er fra et par knæ strømper som jeg aldrig nogensinde har brugt og som bare har ligget pakket i skabet så klippede jeg bare den blonde ende af strømperne og klippede dem i nogle lange strimler

Super flot kage, gid det var mig der havde det talent

Effekten ovenpå kagerne med sølvkuglerne, hvordan har du lavet det?

Anmeld

6. februar 2010

twinsmama

tak

har brugt en linial og taget bagsiden af en kniv og lavede skrå linier hele vejen først den ene vej og så den anden vej.. bare ikke trykke for hårdt når du markere med kniven,,, du kan altid markere en ekstra gang med kniven til sidst,,, og sølvkuglerne er købt i føtex kage afdeling

Anmeld

6. februar 2010

Halbschön

twinsmama skriver:

tak

har brugt en linial og taget bagsiden af en kniv og lavede skrå linier hele vejen først den ene vej og så den anden vej.. bare ikke trykke for hårdt når du markere med kniven,,, du kan altid markere en ekstra gang med kniven til sidst,,, og sølvkuglerne er købt i føtex kage afdeling

og du gjorde det vel inden du lagde overtrækket over kagen?

Anmeld

6. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Super flot kage

Anmeld

6. februar 2010

tumle81

Wauw det er sgu godt gået af din første kage, tænk på hvad det kan blive til... Super fin, det er du virkelig god til...

Knus Kathrina

Anmeld

7. februar 2010

twinsmama

Rene 88: jeg lagde overtræk på først og lavede markeringerne med linial efter overtrækket er kommet på og til sidst perlerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.