Hej alle det måtte interesere.
Ja, kan jeg bare snart ikke mere. Har brugt de sidste energi reserver i weekenden da jeg holdt fødselsdag for Mathine. Sover mere eller mindre konsatant, min 15 timer i døgnet nu. og når jeg så har hentet Mathine i Bh kan jeg lige tage mig sammen til at lege med hende de 2-3 timer til hun skal i seng. Hvor efter jeg så igen lægger mig.
Lige nu sidder jeg bare og tuder og føler mig som verdens dårligste mor, føler slet ikke jeg kan varetage hendes tarv og opfylde de behov hun har.
Har nu haft ringet til rigshospitalet for at presse på for at få min operatiion, så jeg kan komme oven på igen. Snakkede med min kontakt syg.pl, og hun vil gøre alt for at presse overlægen til at jeg kan blive opr snarrest muligt.
Ydre mere aftalte jeg at jeg nu skal søge aflastning til Mathine, så hun kan få den opmærksomhed og omsorg hun har brug for og ikke mindst krav på. Men der er jo ventetid på sådanne noget, og det vil tage min 1 uge, før jeg bare kommer på gruppe mødet. OG så er det ikke engang sikkert at der ligger en afgørelse på hvad de kan hjælpe Mathine/mig med.
Syntes bare det er så syndt for Mathine nu hvor de atter strejker og jeg passivt må se på hun leger og og ikke kan være 100% tilstede.
Har dog snakket med min exmand, men han kan jo heller ikke hjælpe mig, og han er da ikke meget for at jeg er nødt til at søge aflastning til Mathine, men han er indforstået med at jeg/vi er nødt tiil at gøre det for en periode, til jeg er blevet færdig opereret og lidt tid bagefter. Da jeg/vi ikke har noget andet valg.
Undskyld mit negative indlæg.
Kh Jannie (som bander over at vi igen er strejkeramte, for ellers havde jeg sikkert kunne klare det til jeg blev opereret)
Anmeld