Føler mig som verdens dårligste mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

Jan9e D

Hej alle det måtte interesere.

Ja, kan jeg bare snart ikke mere. Har brugt de sidste energi reserver i weekenden da jeg holdt fødselsdag for Mathine. Sover mere eller mindre konsatant, min 15 timer i døgnet nu. og når jeg så har hentet Mathine i Bh kan jeg lige tage mig sammen til at lege med hende de 2-3 timer til hun skal i seng. Hvor efter jeg så igen lægger mig.

Lige nu sidder jeg bare og tuder og føler mig som verdens dårligste mor, føler slet ikke jeg kan varetage hendes tarv og opfylde de behov hun har.

Har nu haft ringet til rigshospitalet for at presse på for at få min operatiion, så jeg kan komme oven på igen. Snakkede med min kontakt syg.pl, og hun vil gøre alt for at presse overlægen til at jeg kan blive opr snarrest muligt.

Ydre mere aftalte jeg at jeg nu skal søge aflastning til Mathine, så hun kan få den opmærksomhed og omsorg hun har brug for og ikke mindst krav på. Men der er jo ventetid på sådanne noget, og det vil tage min 1 uge, før jeg bare kommer på gruppe mødet. OG så er det ikke engang sikkert at der ligger en afgørelse på hvad de kan hjælpe Mathine/mig med.

Syntes bare det er så syndt for Mathine nu hvor de atter strejker og jeg passivt må se på hun leger og og ikke kan være 100% tilstede.

Har dog snakket med min exmand, men han kan jo heller ikke hjælpe mig, og han er da ikke meget for at jeg er nødt til at søge aflastning til Mathine, men han er indforstået med at jeg/vi er nødt tiil at gøre det for en periode, til jeg er blevet færdig opereret og lidt tid bagefter. Da jeg/vi ikke har noget andet valg.

Undskyld mit negative indlæg.

Kh Jannie (som bander over at vi igen er strejkeramte, for ellers havde jeg sikkert kunne klare det til jeg blev opereret)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Christinahr

Ja jeg tror ikke jeg kan komme med den store hjælp, men du skulle da lige have at vide at jeg virkelig føler med dig. Det er bare ikke en sjov situation at stå i.
Der ingen vennner eller familie der kan hjælpe dig?

Anmeld

14. maj 2008

Marie;-)

Ingen dårlig mor - nærmere det helt modsatte! Du beder om hjælp - og det kan være rigtig svært!!

Hvad er det for en operation du skal igennem? Hvad fejler du?

Marie, som føler med dig!

Anmeld

14. maj 2008

SaNiNa

Jannie kan godt forstå dig det må bare helt utrolig svært... men ved du ingen dårlig mor er du kæmper for at holde dig vågen så du kan lege med din datter og søger hjælp det er det vigtigeste lige nu...

håber du snart kan komme til den operatiion...

du får lige et ordenligt (H)

Anmeld

14. maj 2008

Mathilde

Hej søde Jannie

Jeg kan godt forstå dine følelser, men du er virkelig stærk i og med at du kan spørge om hjælp. Det er en stor og vigtig ting at kunne. Og sejt at du erkender, at du har brug for lidt hjælp lige nu.
Synes det er flot at du kan fortælle om det herinde. Det er altid godt at komme ud med sine tanker på en eller anden måde.

Du fortjener et kæmpe kram(H)

Mathilde

Anmeld

14. maj 2008

Doktor Doolittle

Hej søde

Du er verdens uheldigste mor i mine øjne. Jeg har flere gange faktisk tænkt at du klarer det hele fantastisk godt! Tænk engang, du er syg og venter på operation, du passer selv Mathine hjemme under strejken OG du orker lige at holde fødselsdag for hende også, jeg tager altså hatten af for dig :D

Jeg forstår dog godt dine følelser, da man selv er sin værste dommer.

STORT (H) og så lige eet til (H) fra Tina

Anmeld

15. maj 2008

Zuzet

Hej alle sammen

Jeg har lovet lige at skrive til jer fra Jannie. Hun er rigtig glad for jeres svar men kan desværre ikke selv skrive herinde pt da hendes "kære" datter har hældt vand i hendes bærbar der nu ikke virker :-(

Som om Jannie ikke var hårdt nok ramt :-( der MÅ være noget med én ulykke kommer sjældent alene øv øv .....

Mange hilsner

Lotte 39+3 med 5. barn og IGEN strejke ramt, så ingen pasning til mine 4 drenge :-(

Anmeld

15. maj 2008

Zuzet

Marie;-) skriver:

Ingen dårlig mor - nærmere det helt modsatte! Du beder om hjælp - og det kan være rigtig svært!!

Hvad er det for en operation du skal igennem? Hvad fejler du?

Marie, som føler med dig!

Hej Marie

Prøver lige at svare dig for Jannie

Jannie har pacemaker, og har lige været inde én gang for at få den syet fast da den ikke sad godt nok. Den operation hun nu venter på er at få udvidet en blodåre der er forsnæveret så blodet ikke kan strømme frit igennem den og derfor har Jannie det ikke særlig godt pt og kan ikke hoppe og danse som os andre.

Jeg er ikke læge så håber jeg har forklaret det rigtigt !

Mange hilsner

Lotte 39+3

Anmeld

16. maj 2008

Jan9e D

Kære tøser.

1000 tak for jeres søde ord, jeg kan slet ikke beskrive hvor meget det varmer i denne svære tid. Lige nu "nyder" jeg at Mathine er hjemme hos sin far, hvor hun vil kunne få alt den opmærksomhed hun har behov for, tumle rundt og lege i parken cykle rundt ect.

Og tak til dig Lotte, at du lige gad at skrive til pigerne her inde, og lige give et pip om hvorfor jeg ikke lige gav respons tilbage.

Marie, du spørger hvad det er for en sygdom jeg har, og ved ikke helt om du kender noget til hjertesygdomme, men den hedder hypertrofisk obsruktiv kardiomyopati. Det er en fortykkelse af hjerte muskulaturen i det venstre hjertekammer, som medfører at blodgennemstrømningen gennem hjertet er hæmmet, og det giver symptomer som svimmelhed, besvimelser, øget træthed. Pt sover jeg mellem 14-15 timer i døgnet, og resten af tiden ligger jeg bare og slapper af på sofaen.

Kh Jannie

Anmeld

16. maj 2008

Heidi.

Hej søde Janne..

Jeg vil ikke være klog og sige at jeg ved hvordan du har det, for det kan jeg ikke vide noget om. Jeg vil derimod sige at den erkendelse du kommer med er flot.. Det er flot af dig at du siger at du ikke magter mere. gid fanden havde den strejke, jeg håber sørme for dig at du hurtigt kommer til. Det må være så forfærdeligt at havde det som du har det..

Jeg tænker på dig..

(H)Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.