Negativ ÆL tests trods ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor mange af jer har prøvet det?

Har været ude for det i denne måned, hvor jeg har tjekket hver dag i en uge, uden at få en positiv test.

Var så til Gyn igår og fik hende til at tjekke mig. Hun sagde jeg havde haft ÆL for et par dage siden ud fra hvad hun kunne se.

Undrer mig bare over at jeg så har testet negativt, og dermed fået et  falskt svar.  Så overvejer at stoppe med ÆL tests da jeg synes det i forvejen kan svinge meget med, hvor tydeligt svar de giver fra gang til gang. Og hvis de så snyder mig ind imellem, ja så ved jeg sgu ik rigtig om det det værd.

Skal lige siges at jeg har brugt forskellige tests, så det er ikke kun et mærke der driller mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

FrkT

Selv har jeg svært ved at teste HELT positiv med ÆL-testene fra billigeteste.dk, så nu har jeg prøvet at købe nogle fra babyornot.dk, og vil så se om de kan give mig en positiv streg i næste cyklus, med mindre vi selvfølgelig er heldige at der ikke bliver en næste cyklus før om et lille år  Og det skal lige siges at flere af de gange jeg ikke har testet helt positivt, der har jeg stadig TYDELIGT mærket min ÆL og er også sikker på jeg havde ÆL. Har ikke testet i en del cyklusser efterhånden (heller ikke haft tests liggende), så nu ser jeg om jeg får en positiv næste cyklus.

Men har hørt at nogle godt kan have problemer med at teste helt positiv på ÆL-tests no matter what! Så måske er vi bare sådan nogle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.