PÅ FORHÅND UNDSKYLD!
Bliver nød til lige at komme af med lidt.
som alle jo nok ved har vi pr. 1. marts ikke boet hjemme i vores hus i 10 måneder - 10 måneder. Nåh men nu er huset så langt at der begynder at blive lagt gulve på onsdag - vores køkken er oppe, fliser på det ene badeværelse er lavet tilbygning er bygget op, der mangler tegl og mursten og så det indvendige maling, gips lofter og diverse andre ting der skal laves, men vi er nået LANGT i forhold til hvor vi startede. vi kender en maler som har givet os en god pris på det maler arbejde der skal laves for snart lang tid siden og nu skal der spartles, sættes filt op og males i det gamle hus og så kan vi faktisk snart flytte hjem.
men nu har den kære maler fået en masse arbejde ind som jo også er dejligt for ham men han prioriterer bare vores som det sidste. det er nu 14 dage siden han kunne starte hos os og det eneste der er sket er at der er blevet spartlet i køkkenent og sat filt op. så er der blevet sprtlet i gang og badeværelse og så er der ikke sket mere. Nåh men pga den gode pris trækker vi lidt på skuldrene og er tålmodige - men nu har jeg så lige fået af vide at en fælles kvindelig bekendt har brug for ham til et nyt projekt hun skal starte op og det skal være færdig midt i marts. det vil sige at han ikke kan komme så meget hos os. ydermere har hun fået ham til at male deres stue og soveværelse mm ganske gratis hvilket han har gjort allerede nu. Jeg er bare så GAL. mest på hende for hun har så travlt med at sige at det er synd vi ikke kan komme hjem og bla bla og så gør hun satme sådan at vi ikke kan komme hjem pga hende. Tror mine hormoner løber lidt af med mig. HMMM!
Jeg vil bare så gerne hjem.
Sorry det lange indlæg - helt okay i ikke svarer!
Anmeld