Årh den kvalme altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

MarleneH

Hej skønne kvinder

Er der nogen der har nogle gode fif til kvalme?? Er godt nok ved at blive vanvittig.. har prøvet brød , men syns sku ikke det virker!!

Knus Marlene 7+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

MorTilSnartFire <3

MarleneH skriver:

Hej skønne kvinder

Er der nogen der har nogle gode fif til kvalme?? Er godt nok ved at blive vanvittig.. har prøvet brød , men syns sku ikke det virker!!

Knus Marlene 7+3

Kiks og bananer virkede på mig Og syltede agurker Men det var en af de mange "klamme" ting jeg bare MÅTTE spise...

Kiks skal man spise, mens man kigger helt ned og inden du rejser dig fra sengen - I know, lidt ulækkert, men det virkede virkelig godt!!

Anmeld

5. februar 2010

Mariekjellerup

MarleneH skriver:

Hej skønne kvinder

Knus Marlene 7+3

Hej

Tag noget mad ind ved siden af din seng og noget at drikke om aften, så du kan spise det, lige så snart du vågner imens du stadig ligger ned, det har hjulpet på mig rigtig meget

knus

Anmeld

5. februar 2010

MarleneH

Sabrina17 skriver:

Kiks og bananer virkede på mig Og syltede agurker Men det var en af de mange "klamme" ting jeg bare MÅTTE spise...

Kiks skal man spise, mens man kigger helt ned og inden du rejser dig fra sengen - I know, lidt ulækkert, men det virkede virkelig godt!!

Puha bare tanken om syltede agurker.. hehe.. Men vil da prøve bananer og kiks men nu er det ikke om morgenen jeg har kvalme.. kommer faktis først hen af eftermiddagen.. Så behøver jeg vil ikke det der med at kigge ned o.s.v..

Anmeld

5. februar 2010

MarleneH

Mariekjellerup skriver:

Hej

Tag noget mad ind ved siden af din seng og noget at drikke om aften, så du kan spise det, lige så snart du vågner imens du stadig ligger ned, det har hjulpet på mig rigtig meget

knus

Jamen det er ikke morgenkvalme jeg har.. kommer først hen af eftermiddagen

Anmeld

5. februar 2010

NoName

MarleneH skriver:

Puha bare tanken om syltede agurker.. hehe.. Men vil da prøve bananer og kiks men nu er det ikke om morgenen jeg har kvalme.. kommer faktis først hen af eftermiddagen.. Så behøver jeg vil ikke det der med at kigge ned o.s.v..

Er heldigvis sådan mere eller mindre sluppet af med den værste kvalme om morgenen... Nu har jeg den om aftenen i stedet for...

men har fundet ud af at Piratos lakridser og de der truly juisy sweet and sour vingummier er gode at sutte på og ja så selvfølgelig en filur is... der er altid en go grund til at spise en filur is...

Ved ikke om du kan bruge det til noget...

NoName 15+2

Anmeld

5. februar 2010

MorTilSnartFire <3

MarleneH skriver:

Nej, så skal du selvfølgelig ikke ligge ned Er det ca. samme tidspunkt hver dag? Hvis det er det, så spis en masse kiks inden kvalmen kommer og hvis den så kommer alligevel, spis en banan (Det er jo også en fin mellemmåltid )

Hmm, ved mig hjalp det også at drikke et stort glas saftevand faktisk

Anmeld

5. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Ups og melon Honning melon gjorde også en helt del for mig

Vil lige sige at min kvalme først forsvandt helt efter uge 25, men hver gang jeg spiste kiks, bananer mm, gik den væk i et stykke tid, men den kom selvfølgelig igen Men så spiste jeg bare noget mere Hihi

Anmeld

5. februar 2010

MarleneH

Sabrina17 skriver:

Ups og melon Honning melon gjorde også en helt del for mig

Vil lige sige at min kvalme først forsvandt helt efter uge 25, men hver gang jeg spiste kiks, bananer mm, gik den væk i et stykke tid, men den kom selvfølgelig igen Men så spiste jeg bare noget mere Hihi

Ja det er faktis omkring kl 13 det starter hver dag, og så helt til jeg går i seng om aftenen faktis  vildt irreterende.. Har aldrig lidt af kvalme i mine andre graviditeter.. men så nemt skulle jeg ikke slippe denne gang  Men tusind tak for de gode råd.. Nu er manden sendt over at handle

Knus

Anmeld

5. februar 2010

MorTilSnartFire <3

MarleneH skriver:

Ja det er faktis omkring kl 13 det starter hver dag, og så helt til jeg går i seng om aftenen faktis  vildt irreterende.. Har aldrig lidt af kvalme i mine andre graviditeter.. men så nemt skulle jeg ikke slippe denne gang  Men tusind tak for de gode råd.. Nu er manden sendt over at handle

Knus

Hehe, det var så lidt Jeg håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.