"bistik"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

9510

nu er der ind i mellem noget oppe og vende med smertestillende under veerne, så vil jeg lige fortælle at jeg fik sprøjtet saltvand ind på hver side af rygsøjlen, de lindrede altså meget.

jeg var ikke oplyst om at man kunne få det, så ville lige videre give oplysningen,,,

De føles som et bistik når de stikker, men lindrer skønt i lænden,

Bare lige info til dem som snart skal have bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Leneur

Det er vist som man tager det. Ja bistik gør allerhelvedes ondt at få men hos mig virkede de kun 5-10 minutter. Så man kan ikke vide på forhånd om de virker eller ej.

Anmeld

5. februar 2010

9510

Okay på mig virkede de i ca en time,, men som du jo siger er det forskelligt hvem de virker på

Anmeld

5. februar 2010

kiroo

jeg fik dem ved fødsel nummer 1. og de gjorde ondt.og ville bestemt ikke have dem igen.. hihi..
men jeg var oplyst om dem.. men det var ikke mig..

Anmeld

5. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Er det kun saltvand der er i sprøjten? Jeg vil nemlig ikke have smertestillende under min fødsel

Anmeld

5. februar 2010

wamse

Jeg fik dem ved den første fødslen og fravalgte dem bevidst derefter. Jeg synes de var for smertefulde at få lagt, i forhold til hvor lang tid de virkede.

Anmeld

5. februar 2010

9510

Sabrina17 skriver:

Er det kun saltvand der er i sprøjten? Jeg vil nemlig ikke have smertestillende under min fødsel

Ja det er kun saltvand

Anmeld

5. februar 2010

MorTilSnartFire <3

mynord skriver:

Ja det er kun saltvand

Har ikke hørt om det, men må da lige høre min JM på tirsdag Det kunne da være en mulighed så

Knus

Anmeld

5. februar 2010

9510

Sabrina17 skriver:

Har ikke hørt om det, men må da lige høre min JM på tirsdag Det kunne da være en mulighed så

Knus

Det føles som at blive stukket af bier, men de lindrede mig i ca en time

Anmeld

5. februar 2010

Gittemor09

jeg fik hverken det ene eller det andet...!!

selvom smerterne var kraftige... men det ville jo være hurtigt overstået i mine øjne Jeg holdt da ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.