Spørgsmål!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

MarleneH

Jeg vil helt vildt gerne have 3d-4d scanning denne her gang.. Ved godt der er lang tid endnu, men tænkte på om man skal bestille tid allerede?? er der nogen der har oplevet ikke at komme til i den uge man nu ønsker?? For så vil jeg da få bestilt tid med det samme!!

Knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvis du gerne selv vil vælge tidspunktet så skal du ja - mener man kan bestille tid 3 mdr frem... Jeg bestilte selv mindst 2 mdr før det tidspunkt jeg egrne ville scannes på..

Kh

Rosa

Anmeld

5. februar 2010

MarleneH

Rosa skriver:

Hvis du gerne selv vil vælge tidspunktet så skal du ja - mener man kan bestille tid 3 mdr frem... Jeg bestilte selv mindst 2 mdr før det tidspunkt jeg egrne ville scannes på..

Kh

Rosa

Okay tak  vil gerne i uge 27.. har hørt det skulle være bedst der??  må hellere vente lidt med at bestille tid så.. er nok tidlig nok endnu..

Anmeld

5. februar 2010

LouiseNielsen

MarleneH skriver:

Okay tak  vil gerne i uge 27.. har hørt det skulle være bedst der??  må hellere vente lidt med at bestille tid så.. er nok tidlig nok endnu..

Vi var afsted sidste torsdag, og vi fik afvide at uge 29 er den bedste uge at få det lavet... Mellem uge 27-31 siger man, men uge 29 er bedst! Bare lidt info...

Vi havde hele tiden sagt vi ikke ville have det lavet da vi heller ikke var afsted med den første, meeen så gik der lige nogen ekstra penge ind på kontoen her til d 1, også blev vi enige om sidste mandag at vi ville gøre det alligevel, så ringede mandag og fik en tid torsdag....

Glæd dig, det er den vildeste oplevelse, næst efter fødsel selvfølgelig....

Kram

Anmeld

5. februar 2010

MarleneH

LouiseLarsen skriver:

Vi var afsted sidste torsdag, og vi fik afvide at uge 29 er den bedste uge at få det lavet... Mellem uge 27-31 siger man, men uge 29 er bedst! Bare lidt info...

Vi havde hele tiden sagt vi ikke ville have det lavet da vi heller ikke var afsted med den første, meeen så gik der lige nogen ekstra penge ind på kontoen her til d 1, også blev vi enige om sidste mandag at vi ville gøre det alligevel, så ringede mandag og fik en tid torsdag....

Glæd dig, det er den vildeste oplevelse, næst efter fødsel selvfølgelig....

Kram

jamen så vil jeg da vælge uge 29 i stedet Vil jo gerne have de bedste billeder ud af det..  Tak for de gode råd

Anmeld

5. februar 2010

JustAnotherName

Jeg er blevet 3D-skannet BÅDE i uge 29+ med vores første barn
Og i uge 27+3 med vores andet barn.

Jeg synes begge tidspunkter var gode!
Men anden gang ville jeg gerne lidt før, fordi babyen jo vokser og til sidst kan man ikke se ret meget af den af gangen. Og jeg ville ikke risikere, at min baby var ALT for stor, og jeg så havde mindre ud af det. Men som sagt, var det gode oplevelser begge gange.

Hvis jeg en dag skal have nummer tre, så tror jeg, at jeg vælger tidspunktet lige midt imellem de to tidligere - altså uge 28 

Jeg kan da lige vise dig et par af mine 3D-skanningsbilleder....

Det øverste billede er i uge 29+
Og de to nederste billeder er i uge 27+

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2010

MarleneH

JustAnotherName skriver:

Jeg er blevet 3D-skannet BÅDE i uge 29+ med vores første barn
Og i uge 27+3 med vores andet barn.

Jeg synes begge tidspunkter var gode!
Men anden gang ville jeg gerne lidt før, fordi babyen jo vokser og til sidst kan man ikke se ret meget af den af gangen. Og jeg ville ikke risikere, at min baby var ALT for stor, og jeg så havde mindre ud af det. Men som sagt, var det gode oplevelser begge gange.

Hvis jeg en dag skal have nummer tre, så tror jeg, at jeg vælger tidspunktet lige midt imellem de to tidligere - altså uge 28 

Jeg kan da lige vise dig et par af mine 3D-skanningsbilleder....

Det øverste billede er i uge 29+
Og de to nederste billeder er i uge 27+

de er godt nok rigtig gode... Ihhh hvor jeg glæder mig altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.