Er det oppe over NEJ jamen er der så 2 NEJ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

Tvilling

Hej Piger

Skal bare hører om I synes det er så voldsomt som nogen siger. For meget afvide jamen det er da lige oppe over, så siger jeg jo NEJ, jamen så må der være 2 NEJ.¨

Er jeg meget stor ??

K Tvilling 21 plus 6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Gaya

Tror det er meget forskelligt hvor stor man bliver..........jeg bliver også hele tiden spurgt om jeg dog ikke snart skal på barsel, og om der er to osv........

Synes min mave stemmer meget godt overens med din.........Så vi er bare nogen der render rundt med en MEGET gravid mave.....;o)

Og jeg synes det er en meget fiiiin mave du har dig.....;o)

Anmeld

5. februar 2010

Sara.

Jeg synes også det er en rigtig flot mave du har

Du kan evt tjekke hvad de siger dit symfyse mål er (er det ikke det det hedder...) og så tjekke i vandrejournalen hvordan det ligger på kurven

Jeg er gravid med barn nr2 og er i uge 33+0. Mit er 30 og der er ca gennemsnitligt, måske lidt over

Anmeld

5. februar 2010

Tvilling

TAK . Har altså også kun taget 1 kg på, men kan da godt se den buler noget.

Anmeld

5. februar 2010

signe117

du ligner altså også meget godt mig på maven

og jeg synes det er dejligt at stritte lidt, så må folk da selvom hvad de vil tænke

Signe, 22+4

Anmeld

5. februar 2010

Corn

Selv min mand synes jeg er  kæmpe stor, og jeg er kun 19-0 idag. Nu er det også tredje gang, så jeg er nok lidt slap i betrækket, men når jeg bliver i tvivl om jeg er MEGET stor, så kigger jeg på billederne fra dajeg var højgravid med nr. 2, og så kan jeg godt se, at jeg er ren sylfide nu

Anmeld

5. februar 2010

SaNiNa

Tror ikke man kan regne med hvor mange der gemmer sig inde i maven ud fra maven str. jeg var osse meget stor og der var altså kun en lille dreng derinde.

men du har en flot mave af kun at være 21+

Anmeld

5. februar 2010

Tvilling

Ih altså takker. Der var jo også lidt at gøre den rund af, men føj det er gået stærkt med at bule ud hehe....

Anmeld

5. februar 2010

lululupo

Hej er 21+4 har taget 8 kilo på og min mave er ligesom din i str, men ja jeg får også konstant at vide - at der må da være 2 - grrrrrrrrrr...........

Anmeld

5. februar 2010

baby2010

ALLE siger det til gravide kvinder! Første gang nogen sagde til mig: "nå, nu er det ved at være oppe over, hva´?" var jeg i 12. uge - GREAT.... Du skal ikke tage dig af det - desværre forsvinder de dumme kommentarer til gravide ikke, dem får du mange af endnu. Prøv at lade dem pralle af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.