Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen.Nu må jeg prøvet noget nyt for at der måske dukker en baby op i min maveJeg har valgt at prøve at trappe MEGET ned med baby. Har sat mig for jeg max må være på EN gang om ugen eller EN gang hver anden uge.Det bliver virkelig svært, da jeg elsker at sidde herinde og hygge sludre med jer alle sammen.men måske det ville hjælpe lidt på at få tankerne mere på afveje. Det er ikke nemt at alle siger at tankerne gør mere end man tror, og tænker jo på det HVER dag når jeg er herinde, og ser alle jeres dejligt unger. hvilket IKKE gør det nemmere at lægge baby tankerne på hylden.Håber i er forståelige overfor dette Ha en god dag og en god weekende.Er på sidste gang på idag i noget tid i hvertfaldHåber på at kunne vende hurtigt tilbage med nogle billeder af en positiv Graviditets test.Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej alle sammen.Nu må jeg prøvet noget nyt for at der måske dukker en baby op i min maveJeg har valgt at prøve at trappe MEGET ned med baby. Har sat mig for jeg max må være på EN gang om ugen eller EN gang hver anden uge.Det bliver virkelig svært, da jeg elsker at sidde herinde og hygge sludre med jer alle sammen.men måske det ville hjælpe lidt på at få tankerne mere på afveje. Det er ikke nemt at alle siger at tankerne gør mere end man tror, og tænker jo på det HVER dag når jeg er herinde, og ser alle jeres dejligt unger. hvilket IKKE gør det nemmere at lægge baby tankerne på hylden.Håber i er forståelige overfor dette Ha en god dag og en god weekende.Er på sidste gang på idag i noget tid i hvertfaldHåber på at kunne vende hurtigt tilbage med nogle billeder af en positiv Graviditets test.Carina
Held og lykke
Kan godt forstå dig..
Håber snart du vender tilbage med en lækker test
Hej Carina,
Jeg kan også sagtens forstå dig! Jeg gjorde selv det samme - og det virkede sgu! Jeg blev endda gravid i vores pause...
Jeg håber, at det også virker for dig/jer. Om ikke andet, så kan det give en masse overskud ikke at skulle have tankerne kørende om emnet.
Karina 20+6
Tutter skriver: Held og lykke Kan godt forstå dig.. Håber snart du vender tilbage med en lækker test
tak for opbakningenEfter at vi er gået igang med 10 månede på projektet. er jeg efterhånden villig til at prøve altSElvom det er hårdt ikke at skulle have sin daglige gang her på siden.Og der er en del jeg gerne ville følge.Så som Carline og ja mange andre.Men må jeg nøjes med den ENE gang om ugen.Håber jeg kan holde det
Ranarupta skriver: Hej Carina, Jeg kan også sagtens forstå dig! Jeg gjorde selv det samme - og det virkede sgu! Jeg blev endda gravid i vores pause... Jeg håber, at det også virker for dig/jer. Om ikke andet, så kan det give en masse overskud ikke at skulle have tankerne kørende om emnet. Karina 20+6
dejligt at hører at der er en det er lykkedes forHåber det samme sker herHvordan holdte du din pause?
du skal jave stort held og lykke her fra håber du snart vender tilbage til os
du slipper altså ikke for mega billede spam fra Laura, Daniel og mig, skatte!
Og jeg har lovet lillepigen at hun skal mig mor og tante Carina på café, så sådan er det bare!!! NÅ
Kan ogdt forstå dig, putte...
Sanne og Nicklas skriver: du skal jave stort held og lykke her fra håber du snart vender tilbage til os
1000 tak.
Gjorde jeg også.. og det hjalp MEGET ved mig (med tankerne) - så meget at vi blev gravide.
Håber det bedste for jer..
Vi skrives på mobil og MSN
Senia 6 +1
Caroline86 skriver: du slipper altså ikke for mega billede spam fra Laura, Daniel og mig, skatte! Og jeg har lovet lillepigen at hun skal mig mor og tante Carina på café, så sådan er det bare!!! NÅ Kan ogdt forstå dig, putte...
Hej skatJeg vil hellere end gerne blive spamet med billeder af jerer jo stadig på msn.Sidder helt med vand i øjnene, syntes ikke det er sjovt at skulle prøve dette.Men måske det hjælperTante Carina vil hellere end gerne på café besøg med jer.Vi må have fundet en dato når du har født og har lidt overskud putte.Glæder mig rigtig meget til den dagDu er virkelig dejlig Caroline. En rigtig god støtte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128