Mvsen 11+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

ChatH

Pu det er første billede der er blevet taget af maven fordi jeg er så skide bange for at der skal gå noget galt. jeg drømmer de værste drømme og er bange for at det skal gå galt inden nakkefolden på torsdag. Synes det er forfærdeligt at være gravid de første 12 uger ved slet ikke hvordan jeg kan berolige mig selv.

ØV

nåh men vil lige vise jer min store dunk her i uge 11+0 altså igår!

Vedhæftet:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

merichs

Fiiiiin mavse  

Kan godt følge dig i din nervøsitet. Jeg har det på samme måde og er kun 6+1 så har lang vej igen til 12

Anmeld

5. februar 2010

ChatH

TAK den er da i hvart fald ved at tage form må man sige.

Ja burde jo egentlig være rolig nu når jeg er så tæt på, skal til NF torsdag, men synes det er svært.

tak for støtten!

Anmeld

5. februar 2010

CS

Hvor er den fin  Kan så godt følge dig, jeg kan huske hvor rystende nervøs jeg var og stadigvæk er - men jeg minder hele tiden mig selv om at det hele er som det skal være og er ekstra god ved mig selv de dage hvor jeg er mere bekymret. Glæder mig til at føle mavsen

Mange tanker

Christina 15 + 6

Anmeld

5. februar 2010

ChatH

ChristinaS skriver:

Hvor er den fin  Kan så godt følge dig, jeg kan huske hvor rystende nervøs jeg var og stadigvæk er - men jeg minder hele tiden mig selv om at det hele er som det skal være og er ekstra god ved mig selv de dage hvor jeg er mere bekymret. Glæder mig til at føle mavsen

Mange tanker

Christina 15 + 6

Tak, dejligt at høre andre også er som mig tror også jeg bliver meget mere rolig når jeg ser alt er som det skal være til nakkefolden. det krydser vi i hvert fald for at det er!!

glæder mig også til at følge din mavse

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.