Hvor meget skal en kage koste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. februar 2010

Findusinde

Hej..

Jeg blir måske booket til at lave en kage til barnedåb... Jeg ved ikke helt hvor mange mennsker.. Et sted mellem 20-30 vil jeg tro..

Jeg har ikke bevæget mig ud i at lave figuer endnu, andet end nogle der ligger ned..

Hvor meget skal jeg tage for en kage? jeg kan slet ikke finde ud af det..

Kender en der tager 1000 for en kage til 30 mennesker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2010

Bubbi

Findusinde skriver:

Hej..

Jeg blir måske booket til at lave en kage til barnedåb... Jeg ved ikke helt hvor mange mennsker.. Et sted mellem 20-30 vil jeg tro..

Jeg har ikke bevæget mig ud i at lave figuer endnu, andet end nogle der ligger ned..

Hvor meget skal jeg tage for en kage? jeg kan slet ikke finde ud af det..

Kender en der tager 1000 for en kage til 30 mennesker..

Altså jeg laver kager for hyggens skyld, og jeg laver kager til folk som bestiller.

Jeg skal lave en kage til en barnedåb til 25 personer.
Og prisen blir 500 eller 600 kr.

1000 kr syntes jeg er alt for meget, så kan man lige så godt købe den hos bageren

Anmeld

5. februar 2010

Findusinde

Bubbi skriver:

Altså jeg laver kager for hyggens skyld, og jeg laver kager til folk som bestiller.

Jeg skal lave en kage til en barnedåb til 25 personer.
Og prisen blir 500 eller 600 kr.

1000 kr syntes jeg er alt for meget, så kan man lige så godt købe den hos bageren

Jeg synes også at 1000 kr liige er rigeligt.. Jeg havde også tænkt lidt på et sted mellem 300-500... Det er jo trods alt meget arbejde man ligger i dem..

Anmeld

5. februar 2010

Bubbi

Findusinde skriver:

Jeg synes også at 1000 kr liige er rigeligt.. Jeg havde også tænkt lidt på et sted mellem 300-500... Det er jo trods alt meget arbejde man ligger i dem..

Ja helt bestemt
Og man skal jo heller ikke komme ud med et "underskud" på det man laver..

Jeg står selv og skal lave kage til min føsdags fest i morgen, men er helt blank hvad jeg skal lave på den...

Anmeld

5. februar 2010

Findusinde

Bubbi skriver:

Ja helt bestemt
Og man skal jo heller ikke komme ud med et "underskud" på det man laver..

Jeg står selv og skal lave kage til min føsdags fest i morgen, men er helt blank hvad jeg skal lave på den...

Min kæreste har fødselsdag i dag.. Jeg har lavet en superman kage.. Den ligger under emnet, superman kage..

Hvad med nogle roser?

Anmeld

5. februar 2010

Bubbi

Findusinde skriver:

Min kæreste har fødselsdag i dag.. Jeg har lavet en superman kage.. Den ligger under emnet, superman kage..

Hvad med nogle roser?

Ja den er møg fed. Min egen bror på 33 år, er total film nørd og helt vild med alle de helte der, så du gav mig ideen til hans kage når jeg kommer dertil

Syntes nemlig den er mega fed..

Anmeld

5. februar 2010

Findusinde

Bubbi skriver:

Ja den er møg fed. Min egen bror på 33 år, er total film nørd og helt vild med alle de helte der, så du gav mig ideen til hans kage når jeg kommer dertil

Syntes nemlig den er mega fed..

Er glad for du kan bruge ideen.. Den er egentlig rimelig nem at lave, bortset fra at farve og rulle det blå fondant.. Der var jeg godt nok ved at blive hysterisk! Det kostede ca 800 g fondant der ligger i skraldespanden..

Anmeld

5. februar 2010

Bubbi

Findusinde skriver:

Er glad for du kan bruge ideen.. Den er egentlig rimelig nem at lave, bortset fra at farve og rulle det blå fondant.. Der var jeg godt nok ved at blive hysterisk! Det kostede ca 800 g fondant der ligger i skraldespanden..

Åhh det kender jeg godt.. Jeg laver altid lidt ekstra når jeg skal ligge det over kagen, for det går altid galt.. Hvorfor ved jeg ikke.. Men pu ha jeg har også haft mange kager der har været tæt på at se bunden af skralde spanden..
Især da jeg kl 2 om natten stod og skulle lave det sidste på min søns kager til dåben.. For pokker hvor var jeg bare ikke venlig ved dem der var i nærheden af mig..

Hvordan har din lille (Vel snart store) pige det??

Kram

Anmeld

5. februar 2010

Findusinde

Bubbi skriver:

Åhh det kender jeg godt.. Jeg laver altid lidt ekstra når jeg skal ligge det over kagen, for det går altid galt.. Hvorfor ved jeg ikke.. Men pu ha jeg har også haft mange kager der har været tæt på at se bunden af skralde spanden..
Især da jeg kl 2 om natten stod og skulle lave det sidste på min søns kager til dåben.. For pokker hvor var jeg bare ikke venlig ved dem der var i nærheden af mig..

Hvordan har din lille (Vel snart store) pige det??

Kram

Hehe, jeg var også glad for at Laura sov i barnevognen og Thomas var på arbejde da jeg lavede kagen, for det fondant blevet godt nok kylet ned i skraldespanden..

Jamen hun har det rigtig godt, hun trives rigitg meget.. Hun blir 5 mrd her den 17.. jeg fatter slet ikke hvor tiden er blevet af.. Hun vejer godt 7 kg og er 65 cm.. Så hun vokser dejligt! Hvad med din dejlige dreng?

Anmeld

5. februar 2010

Susan1978

jeg har besluttet mig for 20,- pr person, men så er det også mit ansvar at der er nok. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.