Ih hvor har malou hyggede sig idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ja idag kom en veninde jeg ikke har snakket med en milliard år. og hun havde sin lille pige med, så malou og hende kunne "lege".. og hold da op hvor de hyggede.. man kunne bare se hvor meget hun hyggede sig, og det varmede mit moder hjerte.. at hun har det godt igen.. og i får slef også lige et billed eller to hehe..

ville bare lige skrive det her inde også..

knus cille og en glad igen malou

ps de har samme alder.. syntes min datter var meget lille..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

4. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Dejligt og høre hun er glad igen.

2 stk lækre tøser..

Anmeld

4. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DatterMalou skriver:

Dejligt og høre hun er glad igen.

2 stk lækre tøser..

taak søde..

ja det er bare dejligt hun er sig selv igen..

ja de er sgu lækre.. men syntes det er vildt der er så meget forskel på dem, som de ligger der, da malou er født d. 10 dec og sissel som min venindes datter hedder er fra d. 17 dec. ved godt malou er født for tidligt men alligevel hehe.. såen er det jo ..

Anmeld

4. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Malou Vilma Nørgaard skriver:

taak søde..

ja det er bare dejligt hun er sig selv igen..

ja de er sgu lækre.. men syntes det er vildt der er så meget forskel på dem, som de ligger der, da malou er født d. 10 dec og sissel som min venindes datter hedder er fra d. 17 dec. ved godt malou er født for tidligt men alligevel hehe.. såen er det jo ..

Du vil kunne se tydligt forskel helt indtil de er ved og fylde 1 år, der er markant stor forskel på dem. Det har der i hvert fald været på Malou Selma og andre børn på hendes alder.

Anmeld

4. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DatterMalou skriver:

Du vil kunne se tydligt forskel helt indtil de er ved og fylde 1 år, der er markant stor forskel på dem. Det har der i hvert fald været på Malou Selma og andre børn på hendes alder.

ej hvor vildt..  i så lang tid efter..

er ikek vant til at være sammen med folk der har børn på samme alder næsten, så vidste ikke der var så meget forskel..

havde jo dem i den der mødregruppe jeg var med i.. men de var allesammen ældre end malou, så det tænkte jge ikke vildt over. og de var også forholdsvid små, dem der var der hehe.. men blev helt overraskede ..

Anmeld

4. februar 2010

4kløver

hvor er de søde

Anmeld

4. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

ej hvor vildt..  i så lang tid efter..

er ikek vant til at være sammen med folk der har børn på samme alder næsten, så vidste ikke der var så meget forskel..

havde jo dem i den der mødregruppe jeg var med i.. men de var allesammen ældre end malou, så det tænkte jge ikke vildt over. og de var også forholdsvid små, dem der var der hehe.. men blev helt overraskede ..

Prøv og læg mærke til det, også bare selv hvis du ikke kan måle Malou med det andet barn.

btw fedt tøj hun har på, noget lign. har min malou selma også haft!

Anmeld

4. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

DatterMalou skriver:

Prøv og læg mærke til det, også bare selv hvis du ikke kan måle Malou med det andet barn.

btw fedt tøj hun har på, noget lign. har min malou selma også haft!

hehe det vil jeg gøre.. for det er lidt vildt sys jeg hehe..

mange tak, syntes også det er rigtig fint

Anmeld

4. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

hehe det vil jeg gøre.. for det er lidt vildt sys jeg hehe..

mange tak, syntes også det er rigtig fint

Vi er nød til og ses en dag, jeg er nød til og se hvor meget vi ligner hinanden med holdninger, navn til vores døtre osv.. haha det er simpelthen for sjovt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.