klamydia???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.966 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Anonym trådstarter

heej alle i skønne kvinder,

er der nogen af jer der ved hvor længe man skal gå med klamydia for at blive steril??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Josesmor

Anonym skriver:

heej alle i skønne kvinder,

er der nogen af jer der ved hvor længe man skal gå med klamydia for at blive steril??? 

mener man siger det er omkring 2 måneder... plus/minus ugen....

Anmeld

4. februar 2010

Chalala85

Min læge sagde omkring 6 mrd så begynder de første tegn at indtræffe på at blive steril

Anmeld

4. februar 2010

Anonym trådstarter

okay har bare læst nogen steder der kan gå op til et år eller to før man bliver det,

Anmeld

4. februar 2010

@spire

det jo svært at vide hvornår det er kommet, medmindre man selvfølgelig bliver tjekket rigtig ofte.. Men hvad jeg ved, så er der risici så snart man får virussen... og jo før det bliver behandlet jo bedre....

Anmeld

4. februar 2010

Signe1704

Har desværre selv haft det. Gik med det et par år. Jeg er IKKE blevet steril. Det er kun i meget sjældne og uheldige tilfælde at man bliver steril. Det er noget med at æggestokkene kan vokse sammen, men det er altså yderst sjældent det sker. Det var i hvert fald den besked jeg fik.

OG jeg har fået to børn siden.

Anmeld

5. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Det kommer an på hvornår det går i udbrud. Det kan sidde i kroppen i så og så lang tid, hvis du så eksempelvis skifter partner, og den nye mand kan have et homon i kroppen der gør at klmydia"stoffet" bliver udløst.

Håber det hjalp..

Anmeld

5. februar 2010

Ox.

Jeg fik det også og vidste det ikke, og på et tidspunkt gik jeg med kraftige smerter rigtig længe, og gik til lægen, hvor hun så fortæller mig at jeg højst sandsynligt hat haft det flere år når det begyndte at give smerter ..

Og jeg har da nogle år efter, fået min datter, og det gik stærkt med at få hende

Anmeld

5. februar 2010

Anonym trådstarter

okay så jeg mere rolig,, har nemlig næsten lige fået af vide jeg havde det men har såå været oppe og hente de der pille både til kæresten og jeg og de er taget men har nok haft det i over et år...

Anmeld

5. februar 2010

Honningblomst

Jeg har haft det som helt helt ung og jeg fik det og efter få uger havde jeg en virkelig kraftig underlivsbetændelse, som jo kunne hav elukket det hele dernede... dumme kæreste...øv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.