Hvordan gik natten?
Hehe, jeg synes at jeg kan huske, at jeg ammede hende, men jeg kan SIMPELTHEN ikke huske hvornår det var ....engang midt om natten!?!
Blev helt i tvivl, da vi stod op i morges, OM jeg havde ammet hende 
Hun sov kun i en time, så var hun vågen i næsten 1½ time.
Men forskellen er nu, at hun ikke VRÆLER konstant. Hun har affundet sig med, at hun skal være i sin seng.
Dog kommer hun så om på alle fire, sidder på numsen eller rejser sig op langs tremmerne, som jeg ellers har dækket af med hynder og dyner.
Så skal hun liiige have hjælp til at komme ned og ligge igen, puttes med dynen på og sutten i munden. Så det er blevet MEGET nemmere. Dog stadig en del roderi. Men ingen ulykkelig gråd i flere timer mere - og det gør en stor forskel!
Hun blev ammet omkring midnat, og lagt tilbage i sin seng.
Der rumstrerede hun lidt - uden brok og gråd! Og faldt så til sidst i søvn.
Hun vågnede klokken 06:25 og blev ammet igen .....aaaalt for frisk!
Det er hér jeg er helt blæst omkuld og ikke kan huske, om jeg har ammet imellem 01-06 ?!?! .....Det mener jeg nu at jeg har, men min hjerne kan simpelthen ikke huske et tidspunkt.
Vi stod op klokken 7:00 ....godt nok kunne jeg godt have sovet mere.
Men frøkenen var så frisk, så jeg synes ikke jeg kunne kræve eller forvente mere ro fra hende. Da havde hun jo også tilbragt 11,5 timer i soveværelset.
Vi render stadig en del gange inde hod hende, for at putte igen og give sut.
Men sådan er det jo bare. Og det bliver forhåbentligt mindre og mindre med tiden.
Jeg synes det er gået over al forventning godt med projekt "sov i egen seng". Så jeg er rigtig lettet og glad for nu, at vi fik taget kampen op.
1000 tak for Jeres hepperi og interesse. I er så søde