Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Vingummien

Kan man være for meget mor?

Vi havde en opgave i skolen for et par uger siden om det emne og det gav bare en vild diskution også fordi at nogle af dem i klasse ikke har børn og ikke har planer om at skal have forløbig.

Men syntes i man kan blive for meget mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Honningblomst

Kommer an på hvad du mener med "mor for meget"? hvis der menes at man lever gennem sine børn og glemmer sig selv og glemmer at børnene ikke er sat på jorden for at underholde og gøre sine forældre/mor stolt, ja, så synes jeg det er for meget=synd for børnene.

Knus Eva

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Kommer an på hvad du mener med "mor for meget"? hvis der menes at man lever gennem sine børn og glemmer sig selv og glemmer at børnene ikke er sat på jorden for at underholde og gøre sine forældre/mor stolt, ja, så synes jeg det er for meget=synd for børnene.

Knus Eva

Det som det gik ud på var en mro som afleverede sit barn i vuggestue selvomd et var syg fordi hendes kariere betød for meget for hende til at hun vil tage en sygedag.

Anmeld

4. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Det som det gik ud på var en mro som afleverede sit barn i vuggestue selvomd et var syg fordi hendes kariere betød for meget for hende til at hun vil tage en sygedag.

Jeg tror som vi alle gør hvad der virker bedst for os...jeg bliver aldrig karriere menneske, så det er jo helt umuligt for mig at sætte mig i hendes sted og hendes valg...men ingen kan jo vide hvad der er bedst for børnene, bare vi selv tror vi gør det rigtige.

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.