Boligportal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

SaNiNa

Hey piger

Er der ikke en af jer som har et log ind på boligportal som jeg må låne der er en lejlighed som vi gerne vil se, men gider ikke betalt 350kr for 1 nr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

FrkT

Jeg har en konto der. Hvis du skriver et par detaljer om lejligheden, hvor den ligger og evt. størrelse eller noget jeg kan "finde" den på, gerne sagsnr. også. Så kan jeg skrive nummeret til dig. Vil helst ikke "låne" min konto ud, da jeg bruger koden til mange andre ting også  Men skal gerne finde et eller flere numre til dig.

Knus

Anmeld

4. februar 2010

SaNiNa

FrkT skriver:

Jeg har en konto der. Hvis du skriver et par detaljer om lejligheden, hvor den ligger og evt. størrelse eller noget jeg kan "finde" den på, gerne sagsnr. også. Så kan jeg skrive nummeret til dig. Vil helst ikke "låne" min konto ud, da jeg bruger koden til mange andre ting også  Men skal gerne finde et eller flere numre til dig.

Knus

iiih hvor er du sød... sætter lige et link ind

http://www.boligportal.dk/lejebolig/4_vær._eller_større_Odense_C_656327.html

Anmeld

4. februar 2010

FrkT

Ihhh endnu én der ikke har oplyst sit telefonnummer  Har sendt dem en email inde på siden og bedt om at få nummeret ASAP. Skal nok lige skrive det så snart de forhåbentlig svarer....

Anmeld

4. februar 2010

Bubbi

Hej

Nu er det bestem ikke for at blande mig.

Mig det du gør, er ulovligt.. Du må ikke "hjælpe" folk med at finde nr og oplysninger for folk. Boligportalen holder rigtig meget øje med sider, hvor folk hjælper hinanden..

Jeg taler desværre af erfaring.

Hvis du blir opdaget, så spærre de din bruger og du vil ikke senere hen kunne oprette dig

Så mit råd til dig, er at skrive pb til folk herinde.
Bare så du ikke ender som mig, og gør en god gerning, men selv kommer til at sidde med håret i postkassen..

Kram Tina

Anmeld

4. februar 2010

SaNiNa

Bubbi skriver:

Hej

Nu er det bestem ikke for at blande mig.

Mig det du gør, er ulovligt.. Du må ikke "hjælpe" folk med at finde nr og oplysninger for folk. Boligportalen holder rigtig meget øje med sider, hvor folk hjælper hinanden..

Jeg taler desværre af erfaring.

Hvis du blir opdaget, så spærre de din bruger og du vil ikke senere hen kunne oprette dig

Så mit råd til dig, er at skrive pb til folk herinde.
Bare så du ikke ender som mig, og gør en god gerning, men selv kommer til at sidde med håret i postkassen..

Kram Tina

Det viste jeg slet ikke... hold da op men kan da egenlig godt forstå det de skal jo tjene...

Anmeld

4. februar 2010

SaNiNa

Ihhh endnu én der ikke har oplyst sit telefonnummer  Har sendt dem en email inde på siden og bedt om at få nummeret ASAP. Skal nok lige skrive det så snart de forhåbentlig svarer....

du sender bare en pb og tusind tak for hjælpen

Anmeld

4. februar 2010

Bubbi

Sanne og Nicklas skriver:

Det viste jeg slet ikke... hold da op men kan da egenlig godt forstå det de skal jo tjene...

Nej det vidste jeg heller ikke.. Men man blir kloger.. Og egentlig som du selv siger, burde man vide det, for ja de skal jo tjene penge..

Ville bare hjælpe så ikke andre ender som mig

Anmeld

4. februar 2010

FrkT

Mange tak for infoen og rådet, Bubbi. Anede godt nok ikke det var ulovligt og synes det er dybt latterligt, specielt fordi jeg synes 350 kr er sygt dyrt for 2 måneder derinde. Men skal da huske det fremover, tak

Anmeld

4. februar 2010

Bubbi

FrkT skriver:

Mange tak for infoen og rådet, Bubbi. Anede godt nok ikke det var ulovligt og synes det er dybt latterligt, specielt fordi jeg synes 350 kr er sygt dyrt for 2 måneder derinde. Men skal da huske det fremover, tak

Det var så lidt.. Man kan jo godt være hjælpsom, bare privat

Men ja det er møg mange penge.. Men givet godt ud, hvis man finder drømme boligen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.