liam er blevet en rigtig bisse.. de har i 1 år gået og snakket om at liam skal begynde at bestemme lidt mere i børehaven. nu fortyder de at de har sagt det
for nu han skal bestemme alt. og han får lov af de andre. mange af de andre børn stå klar og venter på han kommer om morgen. de stå næsten i kø for at få lov at lege med ham.. det er jo skønt. han har lige haft besøg af hans kæretse.. de har jo været sammen i 2 år nu.. ( de gik i dp sammen og nu i samme børnehave)de er bare skønne sammen.. man han er ikke meget for det når hun prøver at kysse ham.. han vil bare ha kram
zoey vokser og vokser. hun er snart 3 måneder. og vejer 5700 og 60 lang.. det går bare så stærkt.. hun er bare så dejlig og super nem. hun er begyndt at tage fat i ting. og grine.. det er lykkes 2 gange at få hende til det.. mit hjerte smelter hver gang.. det er bare den bedste lyd. liam elsker sin søster og der er ingen problemer overhoved.. det er så skønt at være mor til 2. men jeg er slet ikke færdig. men lars vil ikke ha flere- snøft
jeg venter stadig på min sag bliver afslutte.. selvom de skulle være færdig sidste august så trækker de den ud. det er fustrene for vi har ikke råd til at flytter før. og det er ved at være lidt trængt i en 3 værelses.. men det går..
bare en lille opdate her fra 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld