Storchenmuhlen - recaro autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.937 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

ChatH

str. 0-13 kilo. Den fantastiske storchenmuhlen autostol med håndtag der gør det let at bære barnet i autostolen. håndtagene kan bøjes ned så der bliver vugge funktion til hvis man f.eks. er ude.

rigtig lækker.

pris ide 300kr. 2 år gammel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

TbCp

Chatarina skriver:

str. 0-13 kilo. Den fantastiske storchenmuhlen autostol med håndtag der gør det let at bære barnet i autostolen. håndtagene kan bøjes ned så der bliver vugge funktion til hvis man f.eks. er ude.

rigtig lækker.

Det er ikke fordi vi skal bruge en men ville bare lige komme med min "thumbs up" til den stol Den havde vi også og var SÅ glade for den. Det er rart man bærer med håndtagene den vej og så er den skide nem at spænde fast

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

ja de er super lækre og du siger bare til når i har besluttet jer til endnu en lækker unge

Anmeld

4. februar 2010

Kruse90

hvordan er sikkerheden og hvordan ser den ud?
mht. ridser ovs?

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Den er vist nok kåret af tænk tænkk til at være super sikker, prøv at søg på google.. den er rigtig flot uden særlige ridser eller andre skavanker overhovedet!

sælger kun ting som er tip top ellers er det nævnt. denne har heller ikke være i et uheld.

Anmeld

4. februar 2010

Valle81

Chatarina skriver:

rigtig lækker.

Hejsa:0)

den ser lækker ud, du kan ikke tage et par billeder af den du har, så jeg kan se den i levende live:0)

Kunne være meget interesseret.

Ved ud hvor meget den vejer for bor i Jylland så skal have den sendt med pakkepost hvis det er:0)

Christina

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

hejsa, jo jeg får lige taget lidt billeder i aften

den er rigtig fed. jeg bor på sjælland men kan godt sende den vil tro det koster 75 - 100kr at sende.

Anmeld

4. februar 2010

Valle81

Chatarina skriver:

hejsa, jo jeg får lige taget lidt billeder i aften

den er rigtig fed. jeg bor på sjælland men kan godt sende den vil tro det koster 75 - 100kr at sende.

Super, det lyder bare godt:0)

Ja det vil jeg også tro at det koster, man kan sende op til 5 kilo for 75 kr og derefter om til 10 kilo er det 100 kr:0)

Glæder mig til at se billeder:0

Christina

Anmeld

5. februar 2010

ChatH

Undskyld ventetiden men her er billeder af vidunderet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. februar 2010

Majbriteriksen

Hej

Det er ikke fordi at jeg skal blande mig, men det gør jeg så alligevel

Vil bare sige at den stol har vi også, og har været super glade for den. Den er fantastisk når man skal løfte den, det er så nemt i de bøjler-pøj pøj med salget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.