Forældrene bliver ramt hårdere af strejken denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Kristeligt Dagblad

15 kommuner er strejkeramt fra på mandag – næsten ingen af forældrene vil få tilbud om børnepasning under strejken.

De har været ramt af strejke én gang, men nu bliver det noget værre. Forældre til 140.000 børn i vuggestuer og børnehaver i 15 strejkeramte kommuner må selv sørge for børnepasningen fra på mandag, efter at over 25.000 af BUPL's godt 60.000 medlemmer i går stemte nej til mæglingsforslaget og dermed udløste strejke.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2008

Bamseboet :D

hvad med dagplejerne???
er de også ramt??
Jeg spurgte min dagplejer, men hun skulle til et møde torsdag med alle de andre.... og vidste ikke noget nu...

Anmeld

14. maj 2008

Louise mortil4

Vores strejker ikke, for vi har private dagplejer til ungerne, private bestemmer jo selv deres læn, så for dem er dr ikke grund til at strejke. Jeg er godt nok glad for at vi har private nu hvor de strejker, vi har jo så bare den ulempe at hvis dperen er syg, så må vi blive hjemme for vi har ikke nogen gæste dper.

Knus Louise

Anmeld

14. maj 2008

Bamseboet :D

mlbrydegaard skriver:

Vores strejker ikke, for vi har private dagplejer til ungerne, private bestemmer jo selv deres læn, så for dem er dr ikke grund til at strejke. Jeg er godt nok glad for at vi har private nu hvor de strejker, vi har jo så bare den ulempe at hvis dperen er syg, så må vi blive hjemme for vi har ikke nogen gæste dper.

Knus Louise

Ja, det ved jeg ( har selv ansøgt om at blive privat dper...Men vores hus er desværre for lille, og jeg kunne kun have 2 børn, og det kan jeg ikke leve af)

Det gør ikke noget at de strækker lige nu, går jo hjemme til d. 16. juni... men bare lige nysgerrig alligevel :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.