av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Milka

pigerne er blevet vaccineret i dag, det var som sædvanlig ikke sjovt ... det var på et dårligt tidspunkt: klokken 11, lige op til frokost og lur, så de var sultne og trætte, hvilket ikke gjorde det bedre. og efter de var blevet stukket var de så kede af det af de ikke ville have noget af det mad jeg havde taget med. skulle have givet det før! men tænkte at maden måske ville aflede deres opmærksomhed ...

nåmen luca måler 79cm og vejer 10,2kg og lilja er 78cm og 10kg. og så skal lilja en tur på børneafdelingen og have undersøgt sine hofter fordi hun endnu ikke kravler eller prøver at rejse sig op ad ting – lægen synes at det virkede som om hun har alt for lidt power i sine små ben. og så er det udslæt hun har nogengange i øvrigt nældefeber ...

pigerne er gået i koma og jeg kunne gøre det samme lige nu. det er hårdt at se sine små have ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Vinker

Av av hader de vacc - de ska bare overståes. Specielt dagene derpå. Håber ikke pigerne får for mange bivirkninger

Hvordan er det nu; kryber Lilja heller ikke eller? Niklas Emil kravlede først som 14 mdr, men hans ben har nu altid været meget aktive i form af spjæt og spral og så har han krybet rundt som en lille jægersoldat i mange måneder..... Nu må vi se hvad de siger til hende på børneafdl.

Flotte størrelser de har dine piger - De er på størrelse med Niklas Emil. Han målte 77cm og vejede 9,4 da han var 12 mdr. Nu måler han 80 cm og vil skyde på han vejer 11 kilo.

Anmeld

4. februar 2010

JustAnotherName

Øv altså, de dumme vaccinationer. Det er bare noget der skal OVERSTÅES!!

Håber ikke de bliver alt for sløje af stikkene.

Skynd dig da at få dig et hvil, mens pigerne sover....
Det kan være, at du behøver energien senere jo

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Uha ja de åndsvage vaccinationer og det bliver ikke nemmere med alderen desværre. jeg tudbrøler hver gang!

Skynd dig at få sovet lidt. håber pigerne er fit for fight når de vågner.

Anmeld

4. februar 2010

Milka

jeg har givet dem panodil forebyggende – lægen spurgte hvordan de reagerede sidst (de fik lidt høj feber) og sagde at det kunne jeg gøre hvis jeg ville

Anmeld

4. februar 2010

anna-jonas

Stakkels bøtter....................åhhhhh........altså, bliver helt ked.

Men sikke store og flotte de er, dine bøttetøser.

Ida blev vejet og målt i sidste uge................hun er 72 cm. og vejer 9 kg. Så hun er en bette ski' i.f.t dine madammer.

Anmeld

4. februar 2010

Milka

Vinker skriver:

Av av hader de vacc - de ska bare overståes. Specielt dagene derpå. Håber ikke pigerne får for mange bivirkninger

Hvordan er det nu; kryber Lilja heller ikke eller? Niklas Emil kravlede først som 14 mdr, men hans ben har nu altid været meget aktive i form af spjæt og spral og så har han krybet rundt som en lille jægersoldat i mange måneder..... Nu må vi se hvad de siger til hende på børneafdl.

Flotte størrelser de har dine piger - De er på størrelse med Niklas Emil. Han målte 77cm og vejede 9,4 da han var 12 mdr. Nu måler han 80 cm og vil skyde på han vejer 11 kilo.

altså hvis hun sidder på trægulvet kan hun godt trække sig lidt rundt på rumpen, men det er ikke meget ... og det er heller ikke meget hun kan støtte på sine ben hvis man hjælper hende med at stå op ad noget.

lægen sagde også at de var nogle flotte lange piger og jeg fik ros for at klare det hele alene 

Anmeld

4. februar 2010

Milka

Chatarina skriver:

Uha ja de åndsvage vaccinationer og det bliver ikke nemmere med alderen desværre. jeg tudbrøler hver gang!

Skynd dig at få sovet lidt. håber pigerne er fit for fight når de vågner.

de sov en kort middagslur og er blevet lagt til natten allerede ... der har ikke været noget som helst op til nu – sidste gang blev de sløje op ad eftermiddagen. håber aftenen og natten forløber sig stille og roligt 

Anmeld

5. februar 2010

Vinker

Milka skriver:

altså hvis hun sidder på trægulvet kan hun godt trække sig lidt rundt på rumpen, men det er ikke meget ... og det er heller ikke meget hun kan støtte på sine ben hvis man hjælper hende med at stå op ad noget.

lægen sagde også at de var nogle flotte lange piger og jeg fik ros for at klare det hele alene 

Du fortjener skisme også at få ros - Jeg havde ikke klaret at være alene med Niklas Emil. Det kan jeg lige så godt indrømme.... Jeg har ikke overskudet til at klare ALT selv med ham

Men måske man "bare" finder ud af det når man er nødt til det - Det ska dog stadig ikke være nogen hemmelighed at jeg synes du er en sej mama

Anmeld

5. februar 2010

Milka

Vinker skriver:

Du fortjener skisme også at få ros - Jeg havde ikke klaret at være alene med Niklas Emil. Det kan jeg lige så godt indrømme.... Jeg har ikke overskudet til at klare ALT selv med ham

Men måske man "bare" finder ud af det når man er nødt til det - Det ska dog stadig ikke være nogen hemmelighed at jeg synes du er en sej mama

mange tak rikke 

vi er i øvrigt sluppet meget billigt fra vaccinationen i går – der har intet været i nat og alle er helt normale i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.