Nu kan det saftsusme være nok!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2010

RumlesMor

Jamen Rosa...det ER da synd for dig!!

Og nu kommer den skrækkelige 2. gangs fødende og siger: nyd roen mens den er der... he he.

Ej, jeg bliver selv rastløs når jeg SKAL holde mig i ro - det er lige netop der jeg får lyst til at løbe en lang tur, ordne alt vasketøjet og gøre hovedrent. Men har du ikke et eller andet projekt, der bare er udskudt og udskudt, du evt. kunne kaste dig over.

Et fotoalbum der skal organiseres, et skab der skal males...et eller andet du kan gå og sysle med stille og roligt.

God bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

DK

Nåååårrrrhhh hvor er det synd for dig! Lille pus! Jeg har så ondt af dig, smukke. Av av av, halsbetændelse gør så ondt!!

Kan du nu putte under dynerne, og ikke bevæge dig, kun drikke varm the eller kakao, og spise dejligt mad!!

KÆMPE knus herfra

Anmeld

4. februar 2010

Bavianis

Hvor er det negus maximus! Hvor har du Årgang 0 på dvd fra?

Er ikke ret misundelig...

Anmeld

4. februar 2010

mathildemb

Kan godt forstå, du er træt af at være syg og jeg ønsker dig rigtig god bedring MEN prøv da om du ikke alligevel kan nyde at holde fri helt uden at skulle have dårlig samvittighed. Og så skal du jo forkæles Aaaaaah!

De bedste ønsker herfra

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Nåååårrrrhhh hvor er det synd for dig! Lille pus! Jeg har så ondt af dig, smukke. Av av av, halsbetændelse gør så ondt!!

Kan du nu putte under dynerne, og ikke bevæge dig, kun drikke varm the eller kakao, og spise dejligt mad!!

KÆMPE knus herfra

Uhm, det hjælper lidt at blive Nåååh'et

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Hvor er det negus maximus! Hvor har du Årgang 0 på dvd fra?

Er ikke ret misundelig...

Min skønne svensker samlede hele boksen op til mig  Fona for 200kr

Anmeld

4. februar 2010

dorthemus

Åhh ØV da også, du er da også uheldig...ville selv blive bims hvis jeg ikke måtte andet end at ligge stille

Stort KRAM

Dorthe

Anmeld

4. februar 2010

lululupo

Ej altså "yvonne" nu kan det da være nok Sorry din overskrift sende mig kærligt tilbage til olsen banden.....

Mon ikk det er din krop der fortæller dig NU slapper du af, og spiser sødmælks yoghurt og masser af is, uhmmmmmmmm

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.