Dårlig mor = mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

iln

Ja, jeg synes bare ikke det er sjovt lige pt. Silas er jo som sagt forkølet og har været det i nogle dage nu. Så i dag mens han sov til formiddag valgte jeg at sætte alle døre og vinduer på hasp, så der kunne blive luftet ud. Jeg glemmer bare at lukke dem igen, så da Silas kommer ud for at sove til eftermiddag opdager jeg, at knægten har ligget og leget lige foran en af dørene.... han har bare fået MEGA MEGET TRÆK ved at ligge der. Så hvordan mon drengens krop reagerer på det???

Endvidere er jeg faktisk lidt panisk for at miste... efter specielt et indlæg herinde vedr. vuggedød. I nat måtte jeg op 4 gange for at tjekke, at han stadig træk vejret. Under hans lurer i dag har jeg været ude hver ½ time for at tjekke. Kan simpelthen ikke holder det ud. Så planen er faktisk at smide Peter ind på sofaen så Silas kan sove ved siden af mig. Håber det kan give mig lidt ro i nat og så kan jeg også holde øje med om han bliver syg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

Vinker

iln skriver:

Ja, jeg synes bare ikke det er sjovt lige pt. Silas er jo som sagt forkølet og har været det i nogle dage nu. Så i dag mens han sov til formiddag valgte jeg at sætte alle døre og vinduer på hasp, så der kunne blive luftet ud. Jeg glemmer bare at lukke dem igen, så da Silas kommer ud for at sove til eftermiddag opdager jeg, at knægten har ligget og leget lige foran en af dørene.... han har bare fået MEGA MEGET TRÆK ved at ligge der. Så hvordan mon drengens krop reagerer på det???

Endvidere er jeg faktisk lidt panisk for at miste... efter specielt et indlæg herinde vedr. vuggedød. I nat måtte jeg op 4 gange for at tjekke, at han stadig træk vejret. Under hans lurer i dag har jeg været ude hver ½ time for at tjekke. Kan simpelthen ikke holder det ud. Så planen er faktisk at smide Peter ind på sofaen så Silas kan sove ved siden af mig. Håber det kan give mig lidt ro i nat og så kan jeg også holde øje med om han bliver syg.

Lyder som noget jeg kunne ha fundet på - altså at glemme at lukke for vinduer og døre igen.... Lad os krydse finger for at Silas ikke har taget skade af den ekstra friske luft. Nogen gange har de små det med at overraske og kunne modstå mere end man lige tror  men vær nu ikke for hård imod dig selv. Du gjorde det jo ikke med vilje!

Det er også forfærdeligt med vuggedød, men vi må ikke leve i angst for vi kan ikke gøre det bedre end vi gør....

Jeg er nu også selv ret urolig for tiden når Niklas Emil står ude og sover i barnevognen efter en lille dreng blev bidt i hovedet af en rotte da han lå ude i sin barnevogn - Skrækkeligt!

Anmeld

4. februar 2010

ChatH

Jeg kunne også sagtens have Fundet på det med døren. det er ikke altid nemt når man er syg og mor på en gang.

Og det med vuggedøden husker jeg også tydeligt, det er forfærdeligt!!! jeg var konstant bange til tøserne var 1 år men nu gør jeg det sørme igen. man må bare tro det bedste.

Kæmpe krammer Chatarina

Anmeld

4. februar 2010

anna-jonas

Det store minus ved kærlighed, der er så STOR, er angsten for at miste.

Heldigvis sker det kun ca. 10 gange årligt herhjemme...............mod førhen (for 20 år siden), hvor der var 10 gange så mange tilfælde af vuggedød på årsbasis.

Men det er da rigtigt, at sådan et sørgerligt indlæg, kan sætte gang i mange tanker. Jeg har været utrolig ked af det i dag....................og tror bare at det indlæg, satte gang i nogle af de følelser fra i sommer, hvor vi var ved at miste Ida-pigen.

Ida.........................du er ikke en dårlig mor.....................BASTA!!

Anmeld

4. februar 2010

Milka

jeg har også været meget bange for vuggedød, og har været lettet over at vi nærmer os etårsfødselsdagen. indtil jeg læste at chancen reelt set eksisterer indtil de er to år gamle  

MEN – risikoen er allerhøjest når babyen er mellem 2 og 4 måneder gammel, der sker 90% af alle tilfælde af vuggedød.

hvad er det forresten for et indlæg du taler om?

og nej, du er ikke en dårlig mor 

Anmeld

4. februar 2010

msax

at være en syg mor der glemmer, er så ABSOLUT ikke det samme som at være en dårlig mor.

SLUT PRUT BASTA.

For hvis det gør dig til en dårlig mor, så er vi alle dårlige mødre. VI har alle glemt et eller andet vigtigt på et tidspunkt.

Anmeld

4. februar 2010

iln

Milka skriver:

jeg har også været meget bange for vuggedød, og har været lettet over at vi nærmer os etårsfødselsdagen. indtil jeg læste at chancen reelt set eksisterer indtil de er to år gamle  

MEN – risikoen er allerhøjest når babyen er mellem 2 og 4 måneder gammel, der sker 90% af alle tilfælde af vuggedød.

hvad er det forresten for et indlæg du taler om?

og nej, du er ikke en dårlig mor 

Det er dette indlæg_

https://www.baby.dk/debat/38706pi1/mistet-et-barn/mistet-min-skat-.aspx

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

iln skriver:

Åhh den tur har jeg været igennem og vil sige at det var heller ikke sjovt for Frank for gik også ud over ham, kunne vække ham flere gange for at høre ham om han havde hørt Emil. Det er virkelig slemt at have det sådan.

Og jeg tjekker stadig EMil jævnligt, især hvis jeg bare har hørt ham hoste en enkelt gang.

Anmeld

4. februar 2010

Vingummien

iln skriver:

Glemte. du er ikke en dårlig mor

Anmeld

4. februar 2010

Jules

Du er altså ikke en dårlig mor søde....

Det kunne ske for en hver! Men smid du Peter ind på sofaen så du kan få en lidt rolig nat... Og ikke være for ked af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.