Har den vildeste dårlige samvittighed lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2010

Becks

Her sidder jeg dag ud og dag ind næsten, og brokker mig over min lorte mor, den barndom hun gav mig, brokker mig over at jeg er overvægtig og har svært ved og tabe mig pga min PCOS, brokker mig over, at jeg muligvis ikke kan få børn pga min PCOS, brokker mig over alle de der små bagateller, når der i virkeligheden, sidder en HEL masse mennesker, som har det meget sværer end jeg - ØV sæt dog pris på tingene tænker jeg

Får helt dårlig samvittighed, når Ano´s lille smukke Linea, er taget fra dem ved en vuggedød kun 6 mdr gammel

Når Limya´s veninde fødte en smuk dødfødt prinsesse

Når det forældrepar, på tragisk vis har fået taget deres 3 årige børnehave dreng fra dem

Knus B. Som pludselig tænker mere over tingene nu og vil værdsætte dem mere

R.I.P alle 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2010

frk Jensen

Tutter skriver:

Her sidder jeg dag ud og dag ind næsten, og brokker mig over min lorte mor, den barndom hun gav mig, brokker mig over at jeg er overvægtig og har svært ved og tabe mig pga min PCOS, brokker mig over, at jeg muligvis ikke kan få børn pga min PCOS, brokker mig over alle de der små bagateller, når der i virkeligheden, sidder en HEL masse mennesker, som har det meget sværer end jeg - ØV sæt dog pris på tingene tænker jeg

Får helt dårlig samvittighed, når Ano´s lille smukke Linea, er taget fra dem ved en vuggedød kun 6 mdr gammel

Når det forældrepar, på tragisk vis har fået taget deres 3 årige børnehave dreng fra dem

R.I.P alle 3

Hey..

tingene kommer lige pludselig tæt på og så alligevel ikke.
Livet er skrøbeligt, og man skal værdsætte det hver dag.

Jeg tror vi alle har de dybeste medfølelser for Linea´s forældre, den dødfødte pige og den lille 3 årige dreng.

Jeg husker hvert fald at give min søn et ekstra kys og kram i eftermiddag/ aften og bare være der. Så skid med roddet, og nullermændende i hjørnerne. Det handler om at være der for sine børn, man ved aldrig hvornår livet er slut

knus og mange tanker fra Betina ( der SLET ikke følger med i dansk timen idag)

Anmeld

4. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du må altså gerne brokke dig selvom der sker mere forfærdelige ting derude. Jeg kan selv slet ikke lade være, selvom jeg er en af de rigtig heldige... 

Bare vi husker at værdsætte alle de gode ting og bakke op om dem der er ramt.

Kh

Rosa

Anmeld

4. februar 2010

Bettemus

R.I.P alle 3

Sådan skal du slet ikke tænke. Men kan alligevel godt forstå din tankegang. Men selv om andre har det værre end os, er det ok at være ked af noget som ikke er optimalt i ens eget liv. Og lige en ting; det er vigtigt at brokke sig engang i mellem, ellers lukker man det jo bare inde i sig selv - og tro mig, det er hverken sundt for dig eller dine omgivelser - så brok når brok er berettiget uden at få dårlig samvittighed

Anmeld

4. februar 2010

Becks

Ja, det har I ret i

Jeg er bare rigtig rigtig god til og  mig selv i hovedet, når jeg sidder og til tider tuder over mit liv, som jo egentlig er ret godt, på trods af de ting der nu er.. Og så er det at den dårlige samvittighed kommer.. Men ja, tænk på det positive og brok når det er nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.